Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@01:05:27 GMT

وزش باد و بارش پراکنده باران زنجان را فرا می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۶۱۶۴

وزش باد و بارش پراکنده باران زنجان را فرا می‌گیرد

حسین سلطانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، سرعت وزش باد را بین ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت اعلام کرد و با بیان اینکه فردا /سه شنبه/ وزش باد سرعت بیشتری را خواهد داشت، افزود: پنجشنبه /۲۱ اسفند ماه/ نیز با نفوذ سامانه بارشی به منطقه، بارش باران به صورت رگبار و همراه با رعد و برق خواهد بود و این وضعیت جوی تا روز جمعه /۲۲ اسفند ماه/ ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه روز پنجشنبه وزش باد نسبتا شدید نیز برای استان پیش بینی می شود، اظهار داشت: روز جمعه با نفوذ توده هوای سرد به منطقه میزان دمای هوای این استان با کاهش ۱۰ تا ۱۵ مواجه خواهد شد.

سلطانی با بیان اینکه با سردتر شدن هوا،  بارش ها می تواند در مناطق سردسیر و کوهستانی و همچنین ارتفاعات به شکل برف باشد، افزود: هوای سرد تا روز یکشنبه /۲۴ اسفند ماه/ ادامه خواهد داشت.

در حال حاضر استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز بطور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقر هستند و داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.  

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا بارندگی زنجان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا بارندگی زنجان تغییرات آب و هوا بارندگی زنجان سازمان هواشناسی اخبار کنکور وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۶۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و طوفان لحظه‌ای اصفهان را دربرمی‌گیرد / هوای استان خنک‌ می‌شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وزش باد، رعدوبرق، رگبار باران، تگرگ، وزش تند، طوفان لحظه‌ای و کاهش نسبی دما در استان و صدور هشدار سطح زرد هواشناسی خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از بعدازظهر امروز شاهد فعالیت سامانه‌های همرفتی با وزش باد، رعدوبرق، رگبار باران، تگرگ، وزش تند، طوفان لحظه‌ای و کاهش نسبی دما خواهیم بود و تمام مناطق استان تحت تأثیر مخاطرات سامانه‌های مذکور قرار خواهد گرفت.

وی افزود: شرایط مذکور تا پانزدهم اردیبهشت تداوم خواهد داشت، اما از بعدازظهر فردا تا روز چهارشنبه، چهارم اردیبهشت، مخاطرات این سامانه شدت خواهد داشت و در این خصوص شاهد هشدار سطح زرد هواشناسی هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: طی مدت مذکور، استحکام‌بخشی سازه‌های سبک و موقت، پرهیز از صعود به ارتفاعات، کوهنوردی و گردشگری، نداشتن توقف در مسیل‌ها و بستر رودخانه‌ها، محافظت از محصولات کشاورزی در برابر تندباد و افت دما و پرهیز از انجام اقدامات حادثه‌ساز باید مد نظر قرار گیرد.

شیشه فروش با تاکید بر لزوم رعایت اصول ایمنی به منظور رانندگی در محورهای استان ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به لایروبی و پاک‌سازی کانال‌های آب کنند و تیم‌های امدادی نیز در جاده‌ها استقرار یافته‌اند.

کد خبر 746619

دیگر خبرها

  • وزش شدید باد استان زنجان را فرا می‌گیرد
  • لطافت هوای همدان، پس از بارش باران
  • پیش بینی بارش پراکنده باران در استان قزوین
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • رگبار پراکنده باران و رعد و برق در زنجان
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد
  • رگبار باران و طوفان لحظه‌ای اصفهان را دربرمی‌گیرد / هوای استان خنک‌ می‌شود
  • بارش پراکنده باران همراه با وزش باد در قم
  • وزش باد و بارش باران برای قم پیش بینی می‌شود
  • بارش باران و افت دما مناطق مختلف استان زنجان را فرا می‌گیرد