Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@10:48:40 GMT

سرعت افول در نظام مستکبری آمریکا شدت یافته است

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۶۶۷۸

سرعت افول در نظام مستکبری آمریکا شدت یافته است

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: امروز آثار عینی افول آمریکا را شاهد هستیم و اندیشمندان نیز بر این موضوع صحه می‌گذارند که سرعت افول در نظام مستکبری آمریکا شدت یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردارسرتیپ پاسدار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه رویداد «تا ثریا»که در مرکز رویداد شهید فخری زاده سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، اظهار کرد: کشور از استعدادها و توانمندی‌های فراوانی برخوردار است و برای جذب، بکارگیری و جهت دهی این توانمندی‌ها باید تلاش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه امروز در بسیاری از کشورهایی که منشاء علم و فناوری هستند جوانان ایرانی منشاء نوآوری به شمار می‌روند و اثرگذار هستند، اضافه کرد: توانمندی جوانان ایرانی حدی ندارد به گونه‌ای که ما  مسائلی را که در کشور سابقه نداشته با کمک جوانان به نتیجه می‌رسانیم؛ البته اگرچه جوانان ایرانی از بالاترین بهره های هوشی در دنیا برخوردارند، اما باید برای ساماندهی، مدیریت و استفاده از این ظرفیت چاره اندیشی کنیم و مجموعه‌های مختلف در راستای حل این مشکل تلاش کنند.

 

سردار فدوی بیان کرد: در کشور برای حل مشکلات ظرفیت هایی وجود دارد که بهره گیری از آن هنر است و به اعتقاد بنده بسیج دانشجویی این هنر و توانمندی را دارد.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز استقرار بسیج دانشجویی در لانه سابق جاسوسی تیری در چشم آمریکا است، افزود: طبق یک قاعده قرآنی حزب شیطان همیشه یک حزب شکست خورده به شمار می رود. در واقع شیطان در اوج هم شکست خورده است، چون بر مدار باطل قرار دارد و بر خلاف روالی عمل می‌کند که روال خدا و پیغمبر بوده است.

 

وی با بیان اینکه امروز آثار عینی افول آمریکا را شاهد هستیم و اندیشمندان نیز بر این موضوع صحه می‌گذارند که سرعت افول در نظام مستکبری آمریکا شدت یافته، افزود: آمریکا مجسم حزب شیطان است به گونه‌ای که امام خمینی(ره) نیز گفتند آمریکا شیطان بزرگ است.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار علی فدوی دریادار فدوی فدوی سردار فدوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۶۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

املیانو مارتینز، شیطان بزرگ دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت

انیمیشن جدید بلیچر ریپورت در رابطه با حرکات غیر اخلاقی املیانو مارتینز، دروازه بان آرژانتینی استون ویلا را مشاهده می کنید.

دانلود (4.4MB)

دیگر خبرها

  • تصاویری زیبا از ایجاد یک دریاچه در کویر تل شیطان (فیلم)
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • املیانو مارتینز، شیطان بزرگ دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • نیوزویک: آمریکا رو به افول است
  • بیماری فردگرایی و افول جنبش دانشجویی
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری