Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کامیار جمشیدی معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه این نهاد به دانشجویان و طلاب تحت حمایت کمک هزینه تحصیلی و شهریه پرداخت می‌کند، گفت : امسال ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و وام‌های قرض الحسنه فرهنگی به هزار و ۸۵۳ دانشجو و طلبه مددجو در استان تعلق گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از این اعتبار در قالب کمک هزینه تحصیلی و شهریه به صورت بلاعوض و دو میلیارد تومان در قالب وام قرض الحسنه به دانشجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

او با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از اعتبارات فرهنگی این نهاد با مشارکت خیران نیکوکار تامین می‌شود، افزود: امیدواریم خیران بیش از پیش یاری رسان کمیته امداد برای تامین هزینه‌های تحصیل دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت باشند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مددجویان کمیته امداد کمک های مردمی حمایت مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۷۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به کمک رسانی بیش از ۲۰۰ حامی کمیته امداد گفت: جذب حامیان خارج از کشور با قوت در کمیته امداد دنبال می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، جلسه هم‌اندیشی جذب حامیان خارج از کشور با حضور جواد صفاری مدیر کل هماهنگی امور بین‌الملل کمیته امداد کشور، معاونان کمیته امداد، معافی مدیر کل کمیته امداد، روسای ادارات و مسئولان طرح اکرام کمیته امداد استان ویدئو کنفرانسی در ساری برگزار شد.

 میثم معافی مدیرکل کمیته امداد مازندران اظهار داشت: یکی از اهداف کمیته امداد جذب حامی است تا فرهنگ خیر و احسان در جامعه گسترش یابد.

وی با بیان اینکه جذب حامیان خارج از کشور را دنبال می‌کنیم افزود: با گسترش انفاق و کمک به محرومان در بین ایرانیان خارج از کشور این حامیان سفیران ما در خارج از مرز خواهند بود.

معافی تصریح کرد: شناساندن فعالیت‌های امداد و ایجاد اعتماد در میان حامیان ایرانی مقیم خارج از کشور زمینه استفاده از ظرفیت‌ها فراهم می‌شود.

معافی یادآور شد: 220  حامی ایرانی خارج از کشور حمایت از فرزندان ایتام و محسنین کمیته امداد مازندران را بر عهده دارند.

وی بیان کرد: این حامیان خیراندیش ماهیانه مبالغی را به حساب مستقیم یتیمان و محسنین واریز می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی