Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک پست، پلیس مینیا پولیس تدابیر امنیتی گسترده ای را برای محاکمه قاتل جورج فلوید در محل برگزاری جلسه محاکمه او اتخاذ کرد.

 مقامات مینیاپولیس امنیت دادگاه محاکمه شووین را با آوردن نیرو‌های گارد ملی و پلیس ایالت، شهرستان و شهر با حصارکشی‌های امنیتی و سیم‌های خاردار، امنیت را برای دادگاه تقویت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در آستانه محاکمه درک شووین، افسر پلیس آمریکایی که با گذاشتن زانو روی گردن جورج فلوید موجب مرگ او شد، صد‌ها معترض در مینیاپولیس به خیابان‌ها آمدند.  

قتل جورج فلوید از سوی افسر پلیس آمریکا، اعتراضات جهانی در محکومیت خشونت پلیس این کشور علیه سیاه پوستان را برانگیخت.

محمد ابراهیم، معاون مدیر شورای روابط آمریکایی _اسلامی در این‌باره اعلام کرد: ما باید به یاد داشته باشیم که یک مرد جان خود را از دست داد، خانواده او یک پدر، یک پسر را از دست دادند.

معترضانی که دیروز در اعتراض به قتل جورج فلوید در مینیا پولیس به خیابان ها آمده بودند با به نمایش گذاشتن یک تابوت سفید پوشیده با گل، خواستار عدالت نژادی و توقف وحشیگری پلیس شدند.

فیلم  این حادثه، شووین، افسر پلیس آمریکایی را نشان می دهد که  نزدیک به ۹ دقیقه زانوی خود را  بر روی گردن فلوید قرار داده  است در حالی که او می گوید «نمی توانم نفس بکشم».

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آمریکا نژاد پرستی در آمریکا جورج فلوید جورج فلوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال سلمانی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره قتل در یکی از محلات شهر دهلران و متواری شدن قاتل، موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در تحقیقات اولیه متوجه شدند مقتول بوسیله چاقو توسط برادرش به قتل رسیده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی و تخصصی محل تردد قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به قتل برادرش با استفاده از چاقو اعتراف و انگیزه خود را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

سردار سلمانی اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 6081389

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • مسئولان قضایی در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم تدابیر مقتضی را اتخاذ کنند
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای 
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران
  • بنیانگذار تلگرام به پلتفرم‌های آمریکایی اعتماد ندارد
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد