Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، علیرضا وهاب‌زاده (مشاور وزیر بهداشت) با انتشار یک تصویر در توئیتی نوشت: «وضعیت ابتلا به کرونا در خوزستان کاملا خانوادگی شده و همزمان چندین نفر از اعضای یک خانواده در بخش‌های مختلف بیمارستان بستری هستند. این خانم هم خودش مبتلا بوده، هم پدرش در آی‌سی‌یو بستری است، هم برادر و برادرزاده‌اش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دورهمی‌های خانوادگی می‌تواند همین اندازه خطرناک و دردناک باشد.»

کد خبر 589419 برچسب‌ها وزارت بهداشت و درمان كرونا در ايران استان خوزستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت بهداشت و درمان كرونا در ايران استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مراکز اهدای خون خوزستان در شب‌های قدر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی فیضی بیان کرد: با توجه به نیاز همیشگی به خون تازه و حفظ ذخیره خون، به شهروندان به ویژه افراد دارای گروه‌های خونی منفی توصیه می‌شود در شب‌های قدر برای اهدای خون مراجعه کنند.

وی افزود: مراکز اهدای خون در اهواز همانند سال‌های گذشته در ماه مبارک رمضان صبح از ساعت ۷:۴۵ الی ۱۳:۳۰ و عصر از ۱۷:۰۰ الی ۲۲ شب پذیرای اهداکنندگان خون می‌باشند.

مدیرکل انتقال خوزستان گفت : مراکز اهدای خون فعال درشب‌های قدر در استان شامل: اهواز، آبادان، دزفول، بهبهان، مسجدسلیمان، ایذه، شوشتر، خرمشهر، اندیمشک و رامهرمز می‌باشند.

وی افزود : در اهواز دو مرکز اهدای خون به آدرس پایگاه مرکزی بلوارپاسداران - نرسیده به میدان چهارشیر- جنب شهرداری منطقه ۷ ، پایگاه امانیه - بلوارفلسطین- جنب بیمارستان رازی در تاریخ ۱۰/۰۱/۱۴۰۳ جمعه صبح ۸:۰۰ الی ۱۲:۳۰ شب ۱۷:۰۰ الی پایان مراسم و در تاریخ ۱۲ و ۱۴ /۰۱/۱۴۰۳ صبح ۷:۴۵ الی ۱۳:۳۰ شب ۱۷:۰۰ تا پایان مراسم فعال و آماده پذیرش و مشارکت عموم در امر خداپسندانه اهدای خون هستند.

دیگر خبرها

  • ۲.۹ میلیون مراجعه به اورژانس بیمارستان‌ها/۵۰۰ هزار نفر بستری شدند
  • رونق محافل خانگی قرآن در بافق 
  • رونق محافل خانگی قرآن در بافق
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • جوانگرایی ویسی در مسابقه درون خانوادگی(عکس)
  • بستری بیش از ۴۷۱ هزار نفر در بیمارستان از آغاز طرح سلامت نوروزی
  • فعالیت مراکز اهدای خون خوزستان در شب‌های قدر
  • افزون بر ۶ هزار بیمار به اورژانس مراکز درمانی شاهرود مراجعه کردند
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!