Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@08:51:56 GMT

ماجرای بدرفتاری با سرباز هنگ مرزی زابل چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۷۸۷۵

ماجرای بدرفتاری با سرباز هنگ مرزی زابل چیست؟

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، هنوز چند وقتی از قضیه بدرفتاری نماینده مجلس با سرباز راهور نگذشته است که فیلمی با مضمون بدرفتاری با سرباز زابلی و فرار وی به افغانستان در شبکه‌های مجازی در حال انتشار است.

پیگیری های خبرنگار انتظامی فارس از مسوولان‌ حاکی از آن است که موضوع فوق صحت داشته و تاریخ وقوعش متعلق به یک سال پیش است که در همان بازه زمانی مذکور به موضوع رسیدگی شد و با ما فوق سرباز برخورد شدیدی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، سرباز مذکور هم از طریق رایزنی‌های دیپلماتیک به داخل کشور برگشت داده شد و هر دو نفر به دادسرای نظامی معرفی شده و سرباز برای ادامه خدمت به خراسان شمالی منتقل شده است.

گفتنی است در فیلمی که در حال انتشار است سرباز هنگ مرزی زابل عنوان می کند که بعد از ضرب و شتم توسط درجه‌دار مافوق از ترس جانش به افغانستان پناه برده است در حالی که دستش پانسمان شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سینوفارم روز درختکاری پاپ فرانسیس زابل سرباز هنگ مرزی بدرفتاری فرار سینوفارم روز درختکاری پاپ فرانسیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۷۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر پریناز ایزدیار و رضا عطاران به کاخ صدام حسین!

پدرام پورامیری در نخستین فیلم مستقل خود با تهیه کنندگی مجتبی رشوند، در حالی پیش تولید این فیلم را شروع کرده که رضا عطاران در این فیلم، نقش مردی را بازی خواهد کرد که به‌دلیل شباهت به صدام از او می‌خواهند تا نقش بدل او را ایفا کند! نکته قابل توجه حضور پریناز ایزدیار در این فیلم است. البته مشخص نشده این بازیگر چه نقشی را بازی می‌کند. پورامیری پیش‌تر با حسین دوماری کار‌های مشترکی را انجام داده است.

با توجه به حضور رضا عطاران در این فیلم، «صدام» پورامیری طنز است و البته پریناز ایزدیار سابقه حضور در فیلم و سریال‌های طنز را ندارد و تنها به‌عنوان نقش فرعی در فیلم «ورود آقایان ممنوع» حضور داشت.

ایده ساخت فیلمی درباره «صدام» چه طنز و جدی در ایران نبوده و برای نخستین بار است که ساخته می‌شود؛ البته در سینمای جهان هم ساخت و اکران فیلمی درباره «صدام» کمتر بوده، هر چند درباره دیگر دیکتاتور‌های بزرگ، فیلم‌های مختلفی ساخته شده است. با این حال، سال گذشته اعلام شد که کارگردان سریال «چرنوبیل» قرار است فیلمی درباره زندگی صدام بسازد.

قرار بود یوهان رنک، فیلمی به نام «زندانی در کاخش» را درباره صدام حسین بسازد، فیلمی که با اقتباس از کتاب پرفروش ویل باردنورپر با عنوان «زندانی در کاخش: صدام حسین، نگهبانان آمریکایی او و آنچه تاریخ ناگفته می‌گذارد» بوده و داستان درباره ۱۲ سرباز آمریکایی است که در ماه‌های آخر زندگی صدام حسین نگهبان وی بوده اند.

پیش‌تر نیز فیلمی با عنوان «بدل شیطان» در سال ۲۰۱۱ ساخته شد؛ این فیلم براساس اظهارات لطیف یحیی ساخته شده و سوء استفاده‌هایی را که به‌عنوان بدل پسر بزرگ صدام حسین، عدی حسین در دهه ۸۰ و ۹۰ تجربه کرده به تصویر می‌کشد. دامینیک کوپر در این فیلم هم در نقش یحیی و عدی صدام حسین را بازی می‌کند.

منبع: همشهری

tags # رضا عطاران ، پریناز ایزدیار سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • گذری به بازار تاریخی وکیل در شهر شیراز + فیلم
  • سفر پریناز ایزدیار و رضا عطاران به کاخ صدام حسین!
  • ربات سربازهای ارتش اوکراین؛ از مین گذاری و شلیک تا جابه‌جایی مجروحان (فیلم)
  • ربات سربازهای ارتش اوکراین؛ از مین گذاری و شلیک تا جابه‌جایی مجروحان
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس/ روایت خبرگزاری فارس
  • طالبان حاضر است آب را هدر بدهد اما آب به ایران نرسد | ماجرای تلخ انحراف عمدی بخش عمده‌ای از آب‌های مشترک ایران و افغانستان به سمت شوره‌زارها!
  • ماجرای رقابت پشت‌پرده ایران و پاکستان در بندر چابهار و گوادر!
  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند
  • امضای ۸ سند همکاری بین دو کشور ایران - پاکستان
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال