Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، مرکز نکهداری و درمان معتادان متجاهر زخم باز احسان در شهرستان ورامین استان تهران و مراکزی از این دست در استان‌های خراسان رضوی، آذربایجان‌های شرقی و غربی، و همدان و الحاق دو فروند قایق تندرو به مرکز دریابانی بندرعباس در استان هرمزگان توسط محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دفتر رییس‌جمهوری همچنین در نشست تخصصی اقدامات و دستاوردهای ایران در عرصه همکاری‌های بین‌المللی مبارزه با مواد مخدر سخنرانی خواهدکرد.

برچسب‌ها جمهوری اسلامی ایران معتادان متجاهر استان تهران هرمزگان دولت محمود واعظی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران معتادان متجاهر استان تهران جمهوری اسلامی ایران معتادان متجاهر استان تهران هرمزگان دولت محمود واعظی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۷۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس

غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در   ۳۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.

جاودان افزود: این غرفه  ها دو روز ادامه دارد.

وی گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

این نمایشگاه تا جمعه ۷ اردیبهشت در بلوار ساحلی بوستان غدیر (زیر پرچم ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲  جهت بازدید عموم مردم دایر است .

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • مرکز بازپروری صابران
  • (تصاویر) مرکز نگهداری و اشتغال معتادان
  • (تصاویر) مرکز بازپروری صابران
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز