Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:30:45 GMT

خرید محصولات بسته بندی باکیفیت از فروشگاه زودپک

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۸۲۹۶

خرید محصولات بسته بندی باکیفیت از فروشگاه زودپک

محصولات بسته بندی متنوع باعث شده تا بسیاری از افراد برای حمل و جا به جایی وسایل مورد نظر خود دیگر به مانند گذشته دغدغه آسیب دیدن نداشته باشند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام زودپک، بسته بندی محصولات و کالاها می‌تواند در کارتن، پاکت، نایلون حبابدار، سلفون و غیره انجام شود. بسته بندی به افراد کمک خواهد کرد تا از محصولات خود در برابر ضربه محافظت کرده و انتقال آسان‌تری را تجربه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان نمونه تولید نایلون حبابدار که به دلیل داشتن حباب در سطح خود به این نام معروف است باعث جلوگیری از ضربه شده و برای بسته بندی کالا و محصولات بسیار کاربردی است.

استفاده از محصولات بسته بندی درجه یک که از یک مجموعه معتبر خریداری شده باشد برای شرکت‌ها و موسسه‌های مختلف دارای اهمیت است. اگر بخواهید محصولات خود را به سلامت حمل کنید و یک محافظ مناسب برای آنان داشته باشید بهتر است از محصولات بسته بندی مختلف استفاده کنید.

اهمیت استفاده از محصولات بسته بندی

به عبارت ساده می‌توان گفت که بسته بندی کالا و محصولات یعنی تهیه کردن یک محافظ برای جلوگیری از آسیب رسیدن به محتوای درون بسته. بسته بندی کالا و محصولات می‌تواند با استفاده از کارتن، نایلون حبابدار، چسب و ابزارهای دیگر بسته بندی انجام شود تا سلامت کالای درون بسته به شکل مناسب تأمین شود.

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و روی کار آمدن رقبای مختلف، شرکت‌ها و موسسه‌ها سعی می‌کنند تا با ارائه بسته بندی جذاب بتوانند مشتریان بیشتری را جذب نمایند.

بسته بندی کالا می‌تواند با درج لوگو و آرم شرکت باشد که این امر به نوبه خود باعث بازاریابی محصولات می‌شود. یک بسته بندی مناسب باعث انتقال اطلاعات صحیح به مشتریان خواهد شد که این امر برای مدیران کسب و کارهای تجاری دارای اهمیت است. برای افراد مهم است که یک مجموعه مناسب را جهت خرید عمده محصولات بسته بندی پیدا نمایند.

زودپک فروشگاه اینترنتی فروش محصولات بسته بندی شامل کارتن، پاکت، نایلون حبابدار، سلفون، لیبل، چسب و ابزار بسته بندی مثل چسبکش و غیره است که در سال‌های فعالیت خود توانسته است خدمات زیادی را به مشتریان ارائه دهد.

شناخت یک مجموعه معتبر و بهره‌مندی از آن نظیر فروشگاه اینترنتی زودپک باعث می‌شود تا افراد ضمن صرفه جویی در هزینه‌های خود بتوانند از مزیت‌های کاربردی این فروشگاه‌ها استفاده کنند.

خرید اینترنتی کارتن

یکی از شیوه‌های صحیح بسته بندی کالا و محصولات استفاده از کارتن است. کارتن‌های موجود در فروشگاه زودپک شامل کارتن اسباب کشی، کارتن پستی و کارتن بدون چاپ است که هر کدام دارای کاربردهای متعدد است.

به عنوان نمونه برای اسباب کشی می‌توانید با تهیه کردن محصولات بسته بندی نظیر نایلون حبابدار ابتدا وسایل و لوازم خود را با یک محافظ پوشانده و درون کارتن اسباب کشی قرار دهید.

خرید از مجموعه زودپک این امکان را به افراد و شرکت‌های مختلف می‌دهد که از مزیت‌های این مجموعه استفاده نمایند. سامانه فروش لوازم بسته بندی زودپک دارای انواع محصولات بسته بندی متنوع نظیر نخ تابیده، سلفون، نایلون حبابدار، انواع چسب و گونی است که برای بسته بندی کامل محصولات یک شرکت بسیار کاربردی است.

افراد و شرکت‌ها با نخ تابیده می‌توانند محصولات خود را به خوبی بسته بندی کرده و یا از نخ تابیده رنگی برای بسته بندی کادوهای مورد نظرشان استفاده کنند. بهره‌گیری از ایده‌های نوین در بسته بندی کالا و خدمات می‌تواند باعث جذب مشتریان شود که این موضوع برای رشد کسب و کارهای امروزی مهم است.

مزیت خرید محصولات بسته بندی از زودپک

تنوع محصولات بسته بندی موجود در این فروشگاه بسیار بالاست و افراد برای خرید نایلون حبابدار، انواع جعبه و پاکت، ماژیک، بست کمربندی و محصولات متنوع دیگر می‌توانند از این فروشگاه استفاده کنند.

هر کدام از محصولات بسته بندی به صورت عمده و جزء ارائه می‌شود. لزوم استفاده از محصولات بسته بندی با توجه به وضعیت بازار امروزی بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

از این رو مهم است که بتوانید یک فروشگاه معتبر و با تجربه را جهت خرید محصولات بسته بندی خود انتخاب کنید. فروشگاه زودپک با داشتن محصولات متنوع  نظیر نایلون حبابدار این امکان را به مشتریان می‌دهد که بتوانند خرید خود را در یک بستر امن انجام دهند.

از مزیت‌های فروشگاه زودپک می‌توان به ارائه قیمت‌های کاملاً رقابتی اشاره کرد. قیمت‌های درج شده محصولات بسته بندی در این فروشگاه نسبت به فروشگاه‌های مشابه پایین‌ترین قیمت بازار است.

سفارش‌های ثبت شده در فروشگاه زودپک در سریع‌ترین زمان ممکن ارسال می‌شود، در واقع کسانی که سفارش خود را تا ۹ صبح ثبت نمایند، در همان روز کالاهای درخواست شده برای آنها ارسال خواهد شد.

برای خرید نایلون حبابدار، انواع کارتن و جعبه می‌توانید به فروشگاه زودپک به صورت حضوری یا آنلاین  مراجعه کرده و خرید نمایید. هر چه مبلغ فاکتور ثبت شده بیشتر باشد می‌توانید از تخفیف‌های ویژه بین ۲ تا ۱۵ درصد بهره‌مند شوید.

زودپک؛ سامانه فروش لوازم بسته بندی

خرید از فروشگاه زودپک بسیار آسان است و کافی است در ابتدا ثبت نام خود را در این فروشگاه تکمیل نمایید. سپس با انتخاب محصولات مورد نظر خود نظیر نایلون حبابدار، نخ تابیده، انواع جعبه و غیره می‌توانید خرید اینترنتی خود را تکمیل کنید.

خرید به صورت اینترنتی امکان پذیر است و اگر در تهران باشید می‌توانید محصولات سفارش داده شده را درب فروشگاه تحویل گرفته یا منتظر رسیدن پست باشید. در شهرستان نیز محصولات از طریق پست یا باربری ارسال می‌شود.

اگر قصد خرید اینترنتی کارتن را دارید می‌توانید از فروشگاه زودپک اقدام به خرید نمایید چرا که در صورت وجود ایراد در سفارش، شما می‌توانید با ارائه مستندات، بدون پرداخت هزینه باربری، محصول را به شرکت عودت دهید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محصولات بسته بندی بسته بندی کالا و محصولات محصولات بسته بندی نایلون حبابدار شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوسیس‌های مرغ چگونه در کارخانه‌های مشهور تولید می‌شوند؟ (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه تولید و بسته بندی ده‌ها تن مربای توت فرنگی در کارخانه (فیلم) فرآیند تولید سوسیس و کالباس در کارخانه‌های معروف (فیلم) نوشابه پپسی چگونه در کارخانه تولید و بسته بندی می‌شود؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • کفشور های سال 1403 به قیمت درب کارخانه
  • فروشگاه کولرگازی در تهران
  • انقلاب آمازون در حوزه بسته‌بندی به کمک هوش مصنوعی
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • معرفی اطلس فام سهند؛ شرکت ایرانی تولید رنگ و رزین در سطح جهانی!
  • سوسیس‌های مرغ چگونه در کارخانه‌های مشهور تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟