Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@19:10:35 GMT

لزوم حضور نخبگان علمی و سیاسی فومن در انتخابات شوراها

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۸۷۳۰

لزوم حضور نخبگان علمی و سیاسی فومن در انتخابات شوراها

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا محسنی صبح دوشنبه در جلسه شورای اداری فومن با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تغییر سبک زندگی مردم طی یک سال گذشته، اظهار کرد: با مشارکت مردم و مسئولان اقدامات خوبی در سطح شهرستان فومن در زمینه مقابله با این ویروس و کمک به آسیب دیدگان انجام شده است.

وی با بیان اینکه داشتن مسئولیت فرصتی مناسب برای خدمت به مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب است، افزود: در سال‌های اخیر شاهد سخت‌ترین تحریم‌ها از سوی دشمنان بودیم انها به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام و انقلاب بودند که با مشارکت و همدلی و همراهی مردم و تلاش مسئولان موفق نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی با اشاره به بهره برداری از ۷۴ پروژه خدماتی، عمرانی و عام المنفعه با اعتبار بیش از ۸۴ میلیارد تومان در شهرستان فومن، گفت: با بهره برداری از این پروژه برای ۱۲۸ به صورت مستقیم و ۳۰۹ نفر نیز غیر مستقیم اشتغال زایی شد.

وی همچنین به برخی از ظرفیت‌های شهرستان فومن به ویژه در حوزه کشاورزی اشاره و اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌های بخش کشاورزی سبب افزای درآمد کشاورزان و رفع معضل بیکاری در سطح روستاها خواهد بود.

فرماندار فومن ادامه داد: به همین منظور در سه بخش سرمایه در گردش، تبصره ۱۸ و مکانیزاسیون، ۲۸ میلیارد تومان پرداخت تسهیلات به کشاورزان پرداخت شده که ۲۳۲ فرصت شغلی ایجاد کرده است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در سال آینده، افزود: باید زمینه فعالیت سالم برای همه ذائقه‌های سیاسی در سطح شهرستان فراهم شود

محسنی همچنین با تأکید بر ضرورت همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی در برگزاری هرچه بهتر انتخابات، گفت: یکی از اصولی که مدیران دستگاه‌های باید رعایت کنند اصل بی طرفی و عدم حضور در فعالیت‌های سیاسی است.

وی خواستار حضور نخبگان علمی، سیاسی و اهل فن در عرصه انتخابات شوراهای شهر و روستا در فومن شد و تأکید کرد: حضور طیف‌های مختلف در عرصه انتخابات زمینه برگزاری پرشور انتخابات را فراهم می‌کند.

کد خبر 5164614

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا محسنی فومن جلسه شورای اداری انتخابات شورای شهر و روستا ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه گرگان اردبیل شهرستان کرج عکس استانها شیراز اراک انتخابات 1400 کرونای انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۸۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان

اسدالله عباسی در نشست هماهنگی ستاد برگزاری دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید گیلان که با حضور امیر حسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد، اظهار کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این کنگره‌ها در چله دوم انقلاب ظرفیت مؤثری برای رو به رو شدن نسل نو با واقعیات فرهنگ رشادت و شهادت است، افزود: این ظرفیت مؤثر باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس ستاد کنگره ۸ هزار شهید گیلان ادامه داد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری باید از ظرفیت هنر در تهیه برنامه‌های اجرایی کنگره ۸۰۰۰ شهید استان به شکل مطلوب استفاده شود.

وی اضافه کرد: برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان در دوره گذشته الگویی برای دیگر استان‌ها شد و حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رنگ و بوی دیگری به آن مراسم بخشید.

عباسی تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دلیل مشغله زیاد قصد حضور در این کنگره را نداشت، ولی بعد از دعوت مادر شهدای گیلانی از ایشان، شهید سلیمانی در آن کنگره شرکت و سخنرانی کردند.

استاندار گیلان گفت: باید تلاش کرد تا کنگره ۸ هزار شهید گیلان در سال آینده و با بهترین کیفیت برگزار شود لذا برای انجام این امر با به مانند همیشه در انجام امور به شهدا و امام شهدا متوسل شویم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • سیستان و بلوچستان بالاترین ظرفیت معادن را دارد
  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان