Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رییس جمهور گفت: عده‌ای که پای مبارزه با فساد هستند در زندگی شخصی و کاری شان اهل مبارزه با فساد بودن را هم نشان می‌دهند.

به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری طی سخنانی در مراسم رونمایی از سامانه مدیریت جامع اراضی کشور که در سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری برگزار شد، با بیان اینکه عده‌ای که پای مبارزه با فساد هستند در زندگی شخصی و کاری شان اهل مبارزه با فساد بودن را هم نشان می‌دهند، گفت: آنهایی که دنبال مبارزه با فساد هستند یک نوع اش، مبارزه با مصادیق فساد است؛ همین کارهایی که قوه قضاییه انجام می‌دهد و مشخص می‌شود که این فرد فساد کرده یا پولی از بیت‌المال گرفته خورده و غارت کرده است که باید با آن به‌شدت برخورد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : باید کار ریشه‌ای در مبارزه با فساد انجام شود. اخیرا در جلسه پیشگیری از فساد که در قوه قضاییه برگزار شد گفتم رهبری در سال ۱۳۸۰ فرمان مبارزه با فساد را به سران سه قوه صادر کرد که جزو فرمان های خیلی مهم است.

ادامه دارد ...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری مبارزه با فساد مبارزه با فساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۸۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با آفت غلات در سمنان از ۶ هزار هکتار فراتر رفت

قهرمانفرد مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: مبارزه همگانی با آفت سن غلات از فروردین آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مبارزه با سن مادری در اراضی کشاورزی سمنان در حال انجام است، گفت: تا کنون مبارزه با سن مادری در سه‌هزار و ۸۰۰ هکتار از مزارع گندم و ۲ هزار و ۲۹۰ هکتار از جوزارهای استان سمنان انجام شد.

وی با بیان اینکه بیشترین سطح مبارزه با آفت سن مادری در شهرستان گرمسار بوده است، بیان کرد: مبارزه با آفت سن مادری در گرمسار به میزان یکهزار و ۳۱۰ هکتار گندم و ۵۶۰ هکتار جو انجام شد و در مجموع در یکهزار و ۸۷۰ هکتار مزارع غلات این طرح اجرا شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: بعد از گرمسار آرادان بیشترین سطح مبارزه را با میزان یکهزار و ۶۲۰ هکتار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سمپاشی شد
  • مبارزه با آفت غلات در سمنان از ۶ هزار هکتار فراتر رفت
  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد وجود ندارد
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است