Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@10:44:41 GMT

عباسی: سرمربی انتخاب می‌شود، بازیکن نمی‌رود

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۸۹۸۰

عباسی: سرمربی انتخاب می‌شود، بازیکن نمی‌رود

مدیرعامل آلومینیوم اراک گفت که باید قوانینی وضع شود تا سرمربیان به این راحتی از تیم جدا نشوند.

به گزارش "ورزش سه"، سعید عباسی مدیرعامل آلومینیوم اراک که قصد شرکت در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را داشت درخصوص آخرین شرایط باشگاه آلومینیوم اراک گفت: امروز به دنبال بحث سرمربی هستیم تا هر چه سریعتر این خلا را پر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک نفر که دارای پتانسیل خیلی خوب است را برای تیم انتخاب خواهیم کرد تا سریعتر به تیم ملحق شود.


وی درباره اینکه چه زمانی سرمربی این تیم اعلام می شود، گفت: با دوستان در کمیته های فدراسیون این موضوع را مطرح کردیم تا قوانین به نوعی تصحیح شود که به این راحتی تغییر و تحولات ایجاد نشود که یک تیم را دچار حادثه می کند و تمام ناراحتی برای هواداران را به همراه دارد. 


وی گفت: من درخصوص ادامه طرح شکایت در فدراسیون حاضر شدم و یک شرایط کلی را دنبال می کنم. سعی می کنیم سایر تیم ها دچار اینگونه بحران ها نشوند. همه از مسائل این چنینی آسیب دیدند و نگاهشان باید اینگونه باشد که دلخوشی مردم به تیم شهرشان است و قطعا این موضوع را پیگیری می کنیم.


او درباره شرایط آلومینیوم نیز گفت: خدا را شکر شرایط تیم در حال برگشت به وضعیت قبل است و مطمئن باشید با انتخاب سرمربی به روزهای اوج قرار خواهیم گرفت.


عباسی درخصوص اینکه آیا خطیبی بند فسخی در قراردادش داشته است یا خیر و جدایی او به تیم لطمه خواهد زد، گفت: آثار جدایی ایشان و لطمه به تیم را مشاهده می کنید. ما هم در هیئت مدیره باید سریعتر از این تصمیم می گرفتیم. خدمت دوستان در هیئت مدیره عرض کردم که این جابجایی باید به سرعت انجام بشود. اتفاق خیلی سنگینی رخ نداده ولی لطمه ها سنگینی دیده ایم.


وی درباره اینکه آیا قرارداد خطیبی به نحوی بوده که او توانسته جدا شود، گفت: این اشکالات در بحث حمایت از تیم در مقابل تصمیمات سرمربیان است. صحبتی که قبل از جلسه هیئت رئیسه فدراسیون داشتم این بود که از دوستان درخواست کردم مواردی را لحاظ کنید که ابتدا قراردادها به رویت کمیته ای برسد تا تیم ها در مورد تغییرات سرمربی تاوان ندهند. 


مدیرعامل آلومینیوم گفت: شما می دانید با جدایی هر مربی، دستیارانش نیز درخواست جدایی دارند که باید مراقب این مسئله باشیم. تیم ها به شدت آسیب می بینند و ما این آسیب دیدگی را در بازی با سپاهان به شدت حس کردیم. ما هم مقصر نیستیم و به وجدان کاری دوستان برمیگردد که به خودشان اجازه می دهند به این شکل از تیم جدا شوند و تیمی را سردرگم کنند.


عباسی درمورد وضعیت هیئت مدیره آلومینیوم گفت: آقای اکرمی رئیس هیئت مدیره به دلیل درگیری های شخصی درخصوص انتخابات اخیر، احساس کردند سرشان شلوغ می شود. ایشان فرد بسیار دوست داشتنی هستند که در این مدت و در تمام سختی ها و بحران ها در کنار تیم بودند. درخصوص سایر اعضای هیئت مدیره نیز تاکنون چیزی به ما ابلاغ نشده است. ما جلساتی داشتیم و صحبت هایی مطرح شد اما ادامه این قضیه منوط به تصمیم خود دوستان است.


وی درباره گزینه های آلومینیوم برای انتخاب سرمربی این تیم گفت: شاید بیش از 5 تا 6 گزینه برای مربیگری آلومینیوم مطرح شد. در کمیته فنی باشگاه این اسامی به بحث گذاشته شد که در شرایط حاضر چه فردی می تواند به تیم کمک کند. تصمیمی که روی سرمربی خواهیم گرفت، شرایط خاص قضیه است که باید به سرعت به تیم اضافه شود تا در دو بازی باقیمانده در سال 99 به سلامتی پشت سر بگذاریم و وارد اردو شویم تا با تغییر و تحولاتی که برای جذب بعضی از بازیکنان داریم، به آن شرایط قبلی و ایده آلی که مردم دنبالش هستند، برسیم. شرایط ما خوب است و شکست در فوتبال طبیعی است. تیم های بزرگتر از آلومینیوم در بحث کسب نتایج دچار بحران شده اند که امری طبیعی است. اما چیزی که برای ما تأسف بار است، عواملی است که این اتفاقات را رقم زده است.


عباسی در پایان درخصوص جدایی بازیکنان این تیم گفت: به هیچ عنوان به هیچ بازیکنی اجازه جدایی نخواهیم داد تا سرمربی جدید انتخاب شوند. در زمان آقای خطیبی چند بازیکن از تیم جدا شدند که باید به سرعت بازیکنانی به مراتب بهتر به تیم اضافه شوند.

آلومینیوم اراک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آلومینیوم اراک آلومینیوم اراک هیئت مدیره تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۸۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی مربی سال آسیا شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛پژمان درستکار سرمربی سابق تیم ملی ایران به عنوان مربی سال آسیا انتخاب شد.در مجمع عمومی شورای کشتی آسیا که امروز در شهر بیشک قرقیزستان برگزار شد در ادامه انتخاب برترین های کشتی آسیا، پژمان درستکار سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان، بعنوان برترین مربی سال ۲۰۲۳ آسیا انتخاب شد.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896687

دیگر خبرها

  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • مرد نام‌آشنا دوباره سرمربی تراکتور می‌شود
  • سرمربی بعدی تراکتور را می‌شناسید
  • سرمایه‌گذاری افغانستان پنج برابر ایران
  • انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • این آقا حق ورود به رختکن استقلال را ندارد!
  • بهترین بازیکن هر باشگاه لیگ برتری در فصل ۲۴-۲۰۲۳ به انتخاب هو اسکورد