Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یوبیسافت جزئیات مربوط به آنچه که از بازی The Division ۲ در سال ۲۰۲۱ انتظار می‌رود را به اشتراک گذاشت. برنامه‌ها شامل یک حالت جدید است که به گفته تیم توسعه دهنده، اصلا شبیه به آنچه که تا به امروز از این مجموعه دیده‌ایم نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما از آنجا که یوبیسافت تصمیم گرفته است به توسعه محتوای جدید برای بازی ادامه دهد، روند انتشار کمی متفاوت خواهد بود.

اضافه شدن حالت جدید به بازی The Division ۲

البته یوبیسافت این حالت جدید را به اشتراک نگذاشت، اما گفت که این حالت "کاملاً جدید خواهد بود" و همچنین در حال کار بر روی روش‌های جدید برای کمک به تازه نگه داشتن شخصیت بازیکنان است. محتوای فصل ۵ که به زودی به بازی اضافه می‌شود، در واقع بازگشت به محتوای فصل ۱ است و به کسانی که پاداش خاصی دریافت نکرده‌اند اجازه می‌دهد تا سرانجام آن‌ها را به چنگ آورند. این هدف برای حفظ بازیکنان، در حالی است که تیم توسعه دهنده روی محتوای کاملاً جدید کار می‌کنند.

یوبیسافت تاکنون برخی از آمار مربوط به بازی را نیز به اشتراک گذاشته است که مشخص کرد، ۴۰ میلیون بازیکن در این بازی حضور داشته‌اند و همچنین ۱۵۶ میلیارد مورد هدشات رخ داده است و یک نفر موفق شده است بیش از ۳۶ هزار طبقه را در مکان The Summit صعود کند.

تیم توسعه دهنده Ubisoft Massive در حال حاضر پروژه‌های زیادی از جمله یک بازی جدید Star Wars و یک بازی Avatar را در برنامه خود دارد. اما در کل هیچ جزئیاتی درباره هیچ یک از این دو عنوان به دست نیامده است، گرچه می‌دانیم FoxNext و Lightstorm در پروژه آواتار به یوبیسافت کمک خواهند کرد و از همان موتور Snowdrop استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم بازی The Division 2 همراه با ماموریت‌های جدید خواهد بود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت یوبی سافت بازی رایانه ای بازی The Division حالت جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری و احضار اعضای باند تولید و اتتشار محتوای مبتذل در بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی بعد از ظهر پنچ شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حین اجرای طرح نور و همزمان با اقدامات ایجابی، ۷ نفر از اعضای یک باند که در قالب مدلینگ، آرایشگری و فروش آنلاین البسه زنانه، اقدام به تولید و انتشار محتوای مبتذل در فضای مجازی می‌کردند توسط پلیس فتا استان شناسایی و با هماهنگی قضائی در شهرستان بوشهر و بر حسب وضعیت جرم ارتکابی، احضار یا دستگیر و پس از انجام تحقیقات به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان داشت: سر دسته این باند که خانمی جوان بوده با الگوگیری از برخی صفحات آرایشگران فعال اینستاگرامی، به عنوان مدل با سه آرایشگر همکاری می کرده و خود نیز در یکی از آرایشگاه‌ها مشغول به کار و همزمان مدل فروشگاه آنلاین البسه زنانه تحت مدیریت خودش نیز بوده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: چهار نفر خانم جوان دیگر به عنوان همکار در تولید محتوای مبتذل و ۲ نفر دیگر نیز به عنوان عکاس با لیدر این باند مجرمانه با هدف جذب دنبال کننده و افزایش درآمد کاذب، مشارکت می‌کردند و تعداد ۸ صفحه اینستاگرامی با ده‌ها هزار دنبال کننده را مدیریت و بستر انتشار محتواهای خود قرار داده که این افراد پس از اخذ مجوز قضائی و با توقیف تجهیزات دیجیتال مورد استفاده در اقدامات مجرمانه مذکور و حذف تمامی محتواهای مجرمانه از تارنماهای در اختیار، به مراجع ذیصلاح قضائی جهت سیر مراحل نهایی قانونی معرفی شدند.

سردار سوسنی گفت: دشمن در جنگ ترکیبی، کانون خانواده‌ها را هدف گذاری کرده و والدین باید نظارت بیشتری بر فعالیت فرزندانشان در فضای مجازی داشته باشند،

وی تاکید کرد: پلیس در راستای انجام وظایف قانونی و با احترام به درخواست و دغدغه مردم، با باندها و شبکه‌های سازمان یافته مجرمانه ناهنجاریهای اخلاقی و مروجین ابتذال در فضای مجازی به صورت قاطعانه و قانونی مقابله خواهد کرد.

کد خبر 6082044

دیگر خبرها

  • دستگیری گردانندگان صفحات ضد امنیتی در قزوین
  • دستگیری گردانندگان دو صفحه ضد امنیتی در قزوین
  • گردانندگان صفحات ضد امنیتی در قزوین دستگیر شدند
  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۳۱ فروردین
  • صدرنشینی سرخ‌ها با سوزاندن «نفت»/ پرسپولیس منتظر لغزش استقلال
  • دستگیری و احضار اعضای باند تولید و اتتشار محتوای مبتذل در بوشهر
  • آموزش: توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • نویدکیا جایگزین منتظر محمد را پیدا کرد!
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد/ نافرمانی از دستور کمیسیون انتخاب