Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@17:33:55 GMT

گلستان نایب قهرمان لیگ برتر هاکی مردان کشور شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۹۵۷۸

گلستان نایب قهرمان لیگ برتر هاکی مردان کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان گلستان، تیم گلستان با قبول شکست ۶ بر چهار در مسابقه فینال مقابل ایلام، نایب قهرمان دوازدهمین دوره لیگ برتر هاکی مردان کشور جام خلیج فارس یادواره سردار «شهید حاج قاسم سلیمانی» شد.
در این مسابقه که روز یکشنبه 17 اسفند ماه در تهران برگزار شد برای تیم گلستان بهنام سعدی (دو گل) و مجتبی غلامی به همراه نوید طاهری‌‌راد هر کدام یک گل و برای ایلام رضا رحیمی، بهداد بیرانوند و علی محبی هر کدام دو گل به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم هاکی گلستان در گروه دوم دور مقدماتی لیگ برتر با برتری برابر سمنان، همدان و کرمانشاه به عنوان تیم اول به دور نیمه‌نهایی راه یافت و با برتری مقابل آذربایجان‌شرقی در مسابقه نیمه نهایی راهی فینال شده بود.
در لیگ برتر هاکی مردان کشور هشت تیم حضور داشتند.
همچنین تیم هاکی بانوان گلستان دارنده مقام سوم لیگ برتر هاکی کشور شد.
تیم هاکی بانوان گلستان بعد از تیم‌های خراسان‌رضوی و همدان به مقام سوم یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هاکی بانوان دست یافت.
تیم هاکی بانوان گلستان در مرحله نهایی این رقابت‌ها که با حضور چهار تیم به صورت دوره‌ای برگزار شد، با نتیجه یک بر صفر آذربایجان‌شرقی را برد، در برابر همدان به نتیجه تساوی بدون گل دست یافت و در برابر خراسان‌رضوی با نتیجه دو بر یک شکست خورد و سوم شد.
مرحله مقدماتی لیگ برتر هاکی زنان با حضور ۱۶ تیم برگزار شده بود.
شایان ذکر است رقابت‌های لیگ برتر هاکی مردان و زنان به دلیل شیوع کرونا به صورت متمرکز در تهران برگزار شد.

انتهای پیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر گلستان گرگان ورزش لیگ برتر هاکی مردان هاکی بانوان برگزار شد تیم هاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۹۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو دیدار مهم برای تیم ملی هاکی روی یخ ایران/ حرکت به سمت قهرمانی

به گزارش خبرگزاری مهر، دختران آیس هاکی ایران روز دوشنبه در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا - اقیانوسیه که به میزبانی قرقیزستان برگزار می شود، برابر کشور میزبان به میدان رفتند و ۶ بر صفر حریف خود را شکست دادند تا به دومین پیروزی در این مسابقات دست پیدا کنند.

تیم ملی هاکی روی یخ ایران که در دوره گذشته عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داده بود، در اولین دیدار ۱۶ بر صفر امارات را شکست داده بود و بدون گل خورده در اندیشه رسیدن به سومین پیروزی است.

فرزاد هوشیدری سرمربی تیم ملی هاکی روی یخ دختران ایران پس از پیروزی برابر قرقیزستان گفت: از بازی بچه ها راضی هستم و نکاتی هست که در دو بازی آینده تاثیرگذار هست و به بچه ها گفته شده و در تمرینات روزهای آینده هم اجرا خواهد شد.

چند ماه پیش تیم هاکی روی یخ دختران قرقیزستان با نتیجه عجیبی از تیم ما باخته بود و حالا هوشیدری معتقد است که در این مدت بازیکنان تیم قرقیزستان پیشرفت کردند. او در این خصوص افزود: در این بازی تیم قرقیزستان به شدت دفاعی عمل کرد اما در نهایت پیروز میدان ما بودیم چون به شدت حمله کردیم که اگر خوش شانس تر بودیم گل های بیشتری هم به ثمر می رسید

هوشیدری در پایان از نداشتن مصدوم و بیمار در ترکیب تیم ابراز خوشحالی کرد و گفت اگر همین روند تمرینات را ادامه دهیم رنگ مدال خوش تر رنگ خواهد شد.

تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران پس از کسب دو پیروزی برابر تیم های امارات و قرقیزستان، روز جمعه پیش رو از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به مصاف تیم ملی هند خواهد رفت. ملی پوشان کشورمان روز شنبه نیز به مصاف تیم ملی فیلیپین خواهند رفت. در این دوره از مسابقات ۵ تیم حضور دارند.

کد خبر 6061052

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی مریم طوسی در دوومیدانی آفریقای جنوبی
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در آفریقای جنوبی
  • پینگ پنگ باز ایران نایب قهرمان کانتندر جهانی لبنان شد
  • کاظمی پور: شاهد حضور بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی هستیم
  • رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • آغاز اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان در سال جدید
  • استارت تیم ملی هاکی سالنی بانوان در سال جدید
  • هاکی روی یخ بانوان آسیا؛ پیروزی ملی پوشان ایران مقابل قرقیزستان
  • دو دیدار مهم برای تیم ملی هاکی روی یخ ایران/ حرکت به سمت قهرمانی
  • برتری هاکی روی یخ بانوان ایران مقابل قرقیزستان