Web Analytics Made Easy - Statcounter

لبران جیمز تا به حال در فرمت جدید مسابقه آل استار شکست نخورده است.

لبران جیمز 4 سال است که بهترین تیم را در آل استار انتخاب می کند و به پیروزی می رسد.

آل استار NBA / تیم لبران 170-150 تیم دورنت؛ پیروزی یاران جیمز در آل استارِ بدون تماشاگر

آل استار NBA | دمانتس سبونس برنده مسابقه چالش مهارت شد

آل استار NBA | استفن کری با ارائه نمایشی جذاب قهرمان مسابقه پرتاب سه امتیازی شد

آل استار NBA | انفرنی سایمنز برنده مسابقه اسلم دانک شد

آل استار NBA | لبران جیمز: بالاخره با استفن کری همبازی شدم

به گزارش طرفداری، از سال 2018 که فرمت مسابقه آل استار تغییر کرد و به جای تقابل بهترین های کنفرانس شرق برابر کنفرانس غرب، 2 کاپیتان انتخاب می شوند و از هر دو کنفرانس یارکشی می کنند، لبران جیمز تمام 4 مسابقه آل استار را پیروزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم جیمز در سال 2018 تیم استفن کری را شکست داد، در سال های 2019 و 2020 از سد تیم یانیس آنته توکومپو گذشت و در سال 2021 با غلبه بر تیم کوین دورنت به پیروزی رسید. عملکرد جیمز از زمان تغییر فرمت مسابقه آل استار به شرح زیر است:

4 بازى

4 حضور به عنوان كاپيتان

4 پيروزى

1 ارزشمندترين بازيكن مسابقه

لبران جیمز و 4 پیروزی متوالی به عنوان کاپیتان در مسابقه آل استار NBAلبران جیمز و 4 پیروزی متوالی به عنوان کاپیتان در مسابقه آل استار NBAلبران جیمز و 4 پیروزی متوالی به عنوان کاپیتان در مسابقه آل استار NBAلبران جیمز و 4 پیروزی متوالی به عنوان کاپیتان در مسابقه آل استار NBA

 

اخبار داغ 

صیادمنش بهترین بازیکن دیدار زوریا - لویو شد انقلاب در فوتبال ایران؛ لیگ برتر به باشگاه ها واگذار می شود دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت میهایلوویچ در گفتگو با دل پیرو: با دیوارهای دفاعی کنونی، ما ضربات آزاد را چشم بسته گل می کردیم خوان لاپورتا پیروز انتخابات ریاست بارسلونا لقب گرفت / رسمی 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۹۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح جهش تولید گندم در آذربایجان‌غربی برای سومین سال متوالی

علی دیانتی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: سطح زیر کشت گندم امسال ۳۰۳ هزار هکتار گندم دیم و ۱۰۵ هزار هکتار گندم آبی است که از این میزان ۱۸۹ هزار هکتار در طرح جهش تولید گندم در دیم‌زار مشارکت دارد.

وی اضافه کرد: بیشترین سطح مربوط به شهرستان بوکان است با ۵۲ هزار هکتار گندم‌زار که در این طرح مشارکت دارد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی با اشاره به بیمه گندم‌زار‌ها، اضافه کرد: این موضوع اختیاری است و امسال ۱۳۰ هزار هکتار از گندم‌زار‌های طرح در استان تا این تاریخ زیر پوشش بیمه قرار گرفته است.

دیانتی با اشاره به اینکه خسارت سرمازدگی در اراضی دیم گزارش نشده، افزود: سطح سبز دیم‌زار‌ها امسال (سال زراعی جاری) با توجه به بارندگی‌های دی و بهمن ماه مطلوب است.

وی به کشاورزان توصیه کرد: نهاده‌های لازم برای کشت‌های پاییزه را به موقع و مطابق توصیه کارشناسان استفاده کنند و به پیش‌بینی‌های هواشناسی نیز توجه لازم را داشته باشند.

ارقام گندم کشت شده در گندم‌زار‌های آذربایجان‌غربی شامل ارقام پیشگام، میهن، حیدری، حیران و زرینه و ارقام دیم شامل واران، صدرا، باران، هما، هشترود و آذر است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • الهلال به جمع 50 باشگاه برتر جهان راه پیدا کرد
  • پیروزی شاگردان حسینی در اولین بازی سال
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در آذربایجان‌غربی برای سومین سال متوالی
  • پیروزی شهرداری ارومیه مقابل شهداب یزد
  • جشن ویژه هنرمندان انگلیسی برای دکلان رایس؛ جشنی که تا ساعت چهار صبح طول کشید
  • رکورد خارق‌العاده سابونیس در NBA
  • اسلوونی 2-0 پرتغال؛ نوار بردهای پیاپی تیم مارتینز پاره شد!
  • شگفتی سازی افغانستان با شکست هند!
  • شگفتی بزرگ فوتبال آسیا به دست افغانستان!
  • پایان روزهای سیاه کره با پیروزی مقابل تایلند