Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@11:06:04 GMT

بازداشت 9 مرد مسلح با 12 اسلحه در آبادان

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۹۹۴۱

بازداشت 9 مرد مسلح با 12 اسلحه در آبادان

9 مرد که در آبادان اسلحه داشتند در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ حسین زلقی رییس پلیس آبادان به رکنا گفت :در پی اجرای طرح خلع سلاح در استان خوزستان و به تبعه آن در شهرستان آبادان مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آبادان با کارهای اطلاعاتی و تحقیقات میدانی موفق به کشف 12 سلاح غیرمجاز دراین شهرستان شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:در این طرح 6 سلاح شکاری همراه فشنگ های آن و 6 اسلحه جنگی کلت کمری کشف و ضبط شد که در این رابطه 9 نفراز دارندگان سلاح غیرمجاز در آبادان دستگیر و به مقام قضایی معرفی شدند .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اسلحه سلاح کلت کمری اخبار حوادث کشف آبادان اسلحه مرد مسلح کلت کمری شکاری سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تجاوز ایران آزار و اذیت آزار شیطانی تجاوزجنسی قتل آزارجنسی یک زن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمود میرفیضی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان، تیمی ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خوزستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: متهم با استفاده از شگردهای مختلف و دادن چک، اعتماد آنها را جلب کرده و برای تحویل خودروی خارجی، مقدار قابل توجهی پول از آنها دریافت کرده است.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: مأموران پلیس با بهره برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار را در شهرستان آبادان شناسایی پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات کاملاً غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد اعلام شده است، تصریح کرد: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6086690

دیگر خبرها

  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • پرونده قاچاق دختران و بازداشت ۸تصویربردار در این ارتباط / سخنگوی فراجا تشریح کرد
  • جزئیات پرونده قاچاق و خانه فساد دختران | بازداشت تصویربرداران فیلم مستهجن
  • جزئیات پرونده قاچاق دختران؛ ۸تصویربردار بازداشت شدند
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • دادگاه عالی آمریکا درباره اسلحه ارواح تصمیم می‌گیرد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • رای مجلس به اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات