Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: این سازمان در سال‌جاری بر اساس معرفی نهادهای حمایتی و مراجع ذی‌صلاح همچنین شناسایی میدانی اشخاص بی‌بضاعت و نیازمند، با ارائه خدمات حمایتی، مددکارانه و تخفیف به حدود ۴۲ درصد از متقاضیان دفن با تکریم ارباب رجوع، تسهیل‌گر ارائه خدمات خاکسپاری متوفیان بود

احمدرضا مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان آرامستان‌ها یکی ازسازمان‌های تابعه شهرداری اصفهان بوده و خدمات آن مشتمل بر امور اجرایی و فرهنگی در راستای انجام مناسک خاکسپاری و خدمات پس از آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این سازمان از بدو تأسیس تاکنون با ارائه خدمات ویژه خود توانسته در دگرگونی سیمای شهری نقشی مؤثر ایفا کند، افزود: در حال حاضر آرامستان باغ رضوان در مقام یکی از زیباترین و مجهزترین آرامستان های کشور شهرت دارد و جایگاه برتری را به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان ادامه داد: این سازمان متولی ارائه خدمات مربوط به حمل، تغسیل تکفین و تدفین و ارائه خدمات پس از خاکسپاری اموات در شهر اصفهان و زمینه ساز تسلی خاطر بازماندگان، ترحیم متوفیان و تذکر و تنبه زائران قبور مؤمنین و مومنات است.

وی گفت: سازمان آرامستان‌های شهرداری با هدف کسب رضای الهی و رعایت اصول دین مبین اسلام و همگام با فرهنگ و آداب و رسوم شهروندان در صدد انجام دقیق امور شرعی متوفیان، افزایش سطح رفاه بازماندگان هنگام مراجعه به سازمان ایجاد بستری مناسب و مؤثر به منظور عبرت پذیری زائران از محیط آرامستان‌ها و تجلی یاد معاد در زندگی روزمره مراجعان است.

مرادی اظهار کرد: در همین راستا توجه به اقشار آسیب پذیر، ضعیف و نیازمند و شناسایی نیازها، مشکلات و معضلات پیش روی آنها نیز یکی از اولویت‌های مدیریت سازمان آرامستان‌ها بوده و سعی و تلاش در این زمینه و ارائه خدمات مطلوب و بهینه به شهروندان از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان آرامستان‌های شهرداری در سال‌جاری بر اساس معرفی نهادهای حمایتی و مراجع ذی‌صلاح از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره بهزیستی، خیریه‌ها و همچنین شناسایی میدانی اشخاص بی بضاعت و نیازمند، با ارائه خدمات حمایتی، مددکارانه و تخفیف به حدود ۴۲ درصد از متقاضیان دفن با تکریم ارباب رجوع، تسهیل‌گر ارائه خدمات خاکسپاری متوفیان بوده و سعی کرده مراجعان به آرامستان به غیر از رنج فقدان عزیزان خود، مشکل و دغدغه دیگری نداشته باشند و این موضوع به عنوان یک اصل مهم و ضروری در تمام قسمت‌های مختلف سازمان سرلوحه امور قرار دارد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان تاکید کرد: ارائه تسهیلات ویژه برای خاکسپاری نام آوران و کاهش هزینه‌های مربوطه به اندازه یک دهم تعرفه‌های مصوب قطعات هم جوار برای نام آوران و مفاخر و تخصیص آرامگاه رایگان به خانواده معزز شهدا و ایثارگران از دیگر اقدامات ارزشمندی است که در راستای اقدامات حمایتی و مددکارانه در آرامستان باغ رضوان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه درآمدهای سازمان بر اساس تعرفه‌های مصوب شورای اسلامی شهر و صرفاً از طریق مردم در قالب خرید آرامگاه و خدمات مربوطه تأمین می‌شود، گفت: با توجه به این موضوع و هزینه‌های بالای خدماتی و عمرانی اعم از ساخت قبور، ایجاد و نگهداری فضای سبز، تأمین آب مورد نیاز، خدمات و نظافت، خودروهای حمل متوفی، تغسیل و تکفین متوفیان، خدمات فرهنگی مذهبی و تأمین منابع انسانی و هزینه‌های زیادی که در این راستا به این سازمان تحمیل می‌شود، ضمن قدردانی از شهردار اصفهان و ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر به جهت حمایت‌های ویژه از این نهاد خدمت رسان و مردمی، ضرورت دارد از طریق منابع مالی استانی و ملی در جهت تخصیص اعتبارات مورد نیاز و تأمین بخشی از حمایت‌های مالی مورد اشاره، زمینه را برای خدمات رسانی شایسته و در خور شأن مردم اصفهان بیش از گذشته فراهم و گام ارزشمندی در جهت افزایش رضایتمندی شهروندان برداشته شود.

کد خبر 479975

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آرامستان باغ رضوان کلانشهر شهر دفن اموات شهرداری اصفهان سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان آرامستان های شهرداری سازمان آرامستان ها شهرداری اصفهان ارائه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۹۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ درصد تخفیف به خاطر دفاع جانانه از خاک ایران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس در اینجا هر ایرانی غیوری می‌خواهد در این پیروزی شادی‌بخش شریک باشد، حال یکی در فضای مجازی مطلبی می‌زند، دیگری شیرینی و چایی پخش می‌کند، فرد دیگری سرود «ای ایران» را پخش می‌کند، کمی آن‌سو تر هم جلسه دعای سلامتی حرفو نصرت برای رزمندگان اسلام بر پا می‌شود.

حال بخوانید از یک هم‌وطن سیستان و بلوچستانی که با ۲۰ درصد تخفیف؛ ناز شست دفاع جانانه از خاک ایران، این گونه جشن گرفته است. کد خبر 845365 برچسب‌ها خبر مهم استان سیستان و بلوچستان حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • استقرار مدیرسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی
  • ۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • ۲۰ درصد تخفیف به خاطر دفاع جانانه از خاک ایران
  • مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق
  • افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • صندوق ذخیره فرهنگیان بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری است
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • ۲۷ میلیون نفر تا پایان سال زیر پوشش سلامت خانواده قرار می‌گیرند