Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-28@18:21:55 GMT

انواع ساندویچ پانل ماموت

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۰۰۵۱

انواع ساندویچ پانل ماموت

  ساندویچ پانل ماموت از شناخته شده ترین و بهترین انواع ساندویچ پانل است که در کشور استفاده می شود و گستره ی بسیار زیاد انواع آن، کیفیت ساخت بسیار بالا، و تنوع در متریال سازنده، سبب شده تا پرفروش ترین و محبوب ترین انواع ساندویچ پنل باشد.   انواع ساندویچ پانل ساندویچ پانل ها بر اساس نوع کاربری ، متریال سازنده و ابعاد و طرح به دسته های مختلفی تقسیم می شوند، که برای کاربردی های مختلف ساخته شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ساندویچ پانل ساخته شده از دو ورقه است که معمولا ورق های فلزی هستند، که مابین آن ها نیز یک عایق فومی وجود دارد که هسته نامیده می شود.
به طور کلی ساندویچ پانل ماموت به دو دسته ساندویچ پانل سقفی، و ساندویچ پانل دیواری تقسیم می شود.   ساندویچ پانل سقفی ساندویچ پانل سقفی ، همانطور که از نام آن پیداست برای پوشش سقف ها استفاده می شود. ورق های تشکیل دهنده ساندویچ پانل های سقفی معمولا از آلومینیوم، گالوانیزه و  ، ورق های آلوزینک ، یا فولاد با روی پوشانده شده است، که بسته به کاربردی می تواند متفاوت باشد. هسته مرکزی نیز معمولا از پلی یورتان، پلی استایرن ، پشم شیشه و یا پشم سنگ است که هر یک ویژگی های منحصر به فردی دارد.   ساندویچ پانل دیواری نوع دیگری از ساندویچ پانل ها ، پانل های دیواری هستند که طراحی آن ها مناسب برای دیوار های یک سازه است. در مورد ساندویچ پانل های دیواری نیز می توان از ورق ها و آلیاژ متفاوت مانند آلومینیومی، آلوزینک، فولاد، پی وی سی، و غیره استفاده کرد و لایه مرکزی نیز از جنس های گفته شده (پلی یورتان، پلی استایرن، پشم سنگ و غیره) می باشد.   هم چنین نوع دیگری از ساندویچ پانل های ماموت وجود دارد که برای ساخت اتاق تمیز یا Clean Room استفاده می شود.   مشخصات فنی ساندویچ پانل ماموت   انواع ساندویچ پانل ماموت در ضخامت های  ۱۰ ، ۸ ، ۶ ، ۵ ، ۴ ، ۳ ، ۱۲٫۵ ، و ۱۵ سانتی متر و عرض ۱٫۱۶ متر و عرض مفید ۱٫۱۴ برای پانل های دیواری ، و ضخمات های ۱۰ ، ۸ ، ۶ ، ۵ ، ۴ ، ۳ ، ۱۲٫۵ ، و ۱۵ سانتی متر و عرض ۱٫۰۸ متر برای پانل های سقفی تولید می شود . همچنین تولید بر حسب سفارش مشتری، با حداقل طول 2 متر و حداکثر 13 متر نیز امکان پذیر است.   قیمت ساندویچ پانل ماموت قیمت ساندویچ پانل ماموت در انواع سقفی ، دیواری، کلین روم و غیره متغیر است.
موارد زیادی در قیمت گذاری ساندویچ پانل ها تاثیر دارد. از جمله مهم ترین ان ها کیفیت است، که مطمئنا در قیمت یک محصول موثر است.
ساندویچ پانل ماموت از با کیفیت ترین انواع ساندویچ پانل است که در کشور وجود دارد و با توجه به گسترده زیاد استفاده و خرید زیاد ان، قیمتی مناسب نیز دارد.
از دیگر عواملی که در قیمت ساندوچ پانل تاثیر دارد، ابعاد و طرح پانل هاست که متغیر است.
طرح ها و رنگ های متفاوت نیز گاهی دارای قیمت های مختلف هستند.
از دیگر موارد مهم نوع و جنس متریال سازنده ساندویچ پانل است. این که ورق های پوشاننده از چه جنسی باشند، و هسته یا لایه مرکزی نیز از چه متریالی ساخته شده باشد.
بنابراین قیمت تمام شده برای هر متر مربع ساندویچ پانل، با توجه به جنس ورق ها و ضخامت ساندویچ پنل متفاوت است.
برای دیدن قیمت های ساندویچ پانل ماموت، و خرید آن می توانید با نمایندگی مجاز ماموت تماس حاصل فرمایید.
09121780754
09352755010
09124629441
02634432181
02634421226
02634421216
 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ساندویچ پانل ماموت انواع ساندویچ پانل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۰۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریاچه اُوان نگینی در الموت

ایسنا/قزوین بزرگترین و زیباترین دریاچه استان قزوین دریاچه اُوان است که برخلاف بسیاری از دریاچه‌های بزرگ و کوچک دیگر نقطه پایانی هیچ رودی نیست و از محیط خارج خود آبی را به طور مستقیم دریافت نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، بزرگ‌ترین و زیباترین دریاچه استان قزوین دریاچه اُوان است که ۱۸۰۰ متر ارتفاع از سطح دریا قرار دارد و در فاصله ۷۵ کیلومتری قزوین و در بین روستاهای اُوان، وَربُن، زواردشت، زرآباد و کوشک و در میان ۲ کوه سارسنگ و آیمان کوه مانند نگینی واقع شده است و با چشم‌انداز مسحورکننده‌اش گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را در چهارفصل سال به خود جذب می‌کند.

آب این دریاچه شیرین و مساحت آن نیز بیش از ۵/۵ هکتار است. بیشترین طول دریاچه ۲۷۵ متر و عرض آن ۲۲۵ متر و عمق آن از یک متر تا ۲۰ متر در نوسان است. دریاچه اُوان از سه طرف در محاصره نیزار است و در برخی قسمت‌ها نیزارها تا بیش از ۳ متر به داخل دریاچه پیش روی کرده‌اند.

دریاچه اوان برخلاف بسیاری از دریاچه‌های بزرگ و کوچک دیگر نقطه پایانی هیچ رودی نیست و از محیط خارج خود آبی را به‌طور مستقیم دریافت نمی‌کند و آب آن از طریق چشمه‌های کف دریاچه و همچنین نزولات آسمانی تأمین می‌شود. کف دریاچه مملو از چشمه‌های خروشانی است که در حقیقت به وجود آورنده اصلی دریاچه هستند.

حالت این دریاچه مانند چشمه‌ای است که آب پس از لبریز شدن جاری می‌شود از جریان آب این دریاچه رود کوچک و زیبایی تشکیل شده و در ۲ روستای کوشک و آیین مورد استفاده کشاورزان قرار می‌گیرد.

غیر از گونه‌های درختی دست کاشت نظیر بید، چنار، تبریزی، سیب، آلبالو، گیلاس، سنجد، فندق و گردو؛ گیاهان علفی مانند گون، کنگر، شیرین بیان و گونه‌های مختلف دیگر از خانواده گرامینه و لگومینیوزه هم در حوضه آبخیز اوان وجود دارند. از گیاهان داخل دریاچه هم می‌توان به نی بن در آب phararmites australis و گیاهان غوطه‌ور خوشاب potamageton crispus و چنگال آبی ceratophylum demersum اشاره کرد.

حیات وحش این حوضه آبخیز شامل کل و بز است که به علت شکار بی‌رویه و تخریب زیستگاه کاهش یافته‌اند؛ پلنگ، خرس قهوه‌ای، روباه، شغال، گرگ، گراز، شنگ، سیاه گوش (گربه وحشی) انواع عقاب‌ها، دال، دلیچه، شاهین، جغد، کبک، فاخته، دارکوب، سبزقبا، زاغی و انواع گنجشک سانان، قورباغه، لاک پشت، خرچنگ نیز در این منطقه دیده شده است که باید انواع ماهی از جمله قزل‌آلای رنگین، کپور و اردک ماهی را هم به آن افزود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انواع مرخصی در قانون کار: از مرخصی استحقاقی تا مرخصیِ ازدواج و…
  • با ۱۰ دسر عربی ساده و خوشمزه برای ماه رمضان آشنا شوید
  • خرید انواع ویپ و پاد به صورت عمده و تکی با بهترین قیمت
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • در سفر به استان سمنان چه سوغاتی بخریم ؟
  • تولید انواع زولبیا و بامیه و شیرینی در شهر سین
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • ثبات قیمت انواع ارز در معاملات مرکز مبادله
  • دریاچه اُوان نگینی در الموت
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول