Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهار مرکز خدمات بهزیستی موسوم به «مثبت زندگی» امروز با هدف ارائه ۲۲ خدمت رایگان برای مددجویان به صورت همزمان با حضور خدایی‌راد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، بهرامی رئیس اداره بهزیستی شهرستان و دیگر مسئولان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ خدایی راد معاون فرماندار قرچک در این خصوص گفت: مراکز مثبت زندگی، مراکز بهزیستی کوچک شده‌ای هستند که کارایی آنها موجب می‌شود تردد غیرضروری مددجویان به اداره بهزیستی کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر یک از این مراکز، مناطقی از شهر و روستاهای قرچک را تحت پوشش دارند و خدماتی که تاکنون مددجویان از اداره بهزیستی دریافت می‌کردند، از این پس در این مراکز نیز ارائه شده و اتفاق خوبی را در راستای رضایتمندی جامعه تحت پوشش و تسهیل و تسریع در رسیدگی به امور مراجعین در برخواهد داشت.

اداره بهزیستی شهرستان برای آگاهی جامعه هدف، محل استقرار این مراکز را اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

گفتنی است ۲۴۰۰ مرکز «مثبت زندگی» در کشور با حضور رئیس‌جمهوری افتتاح شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرستان قرچک اداره بهزیستی مثبت زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز جدید خرید گندم در هندیجان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی شکاری ظهر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیر تعاون روستایی شهرستان هندیجان و جمعی از کشاورزان، سومین مرکز خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در این شهرستان افتتاح شد.

وی افزود: از این پس کشاورزان بخش سورین می‌توانند محصول گندم مازاد بر نیاز خود را به مرکز خرید گندمی که با همکاری مسئولان این شهرستان تأسیس و راه اندازی شده، تحویل دهند.

شکاری اظهار کرد: پیش از افتتاح مرکز خرید یادشده، کشاورزان بخش سورین، گندم مازاد خود را به مرکز خرید بخش چم خلف عیسی یا مرکز خرید آسیاب واقع در شهر امیدیه که مسافت طولانی با بخش سورین دارد تحویل می‌دادند که این امر علاوه بر زمان بر بودن نیز هزینه‌های بسیاری را برای کشاورزان داشته که با افتتاح این مرکز خرید گندم این مشکل برطرف شده است.

کد خبر 6084493

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • مرکز جدید خرید گندم در هندیجان افتتاح شد
  • مسابقات ورزشی قهرمانی مراکزتوانبخشی اوتیسم استان کرمان برگزار شد
  • گرمای جنوب کرمان رسید، کولر‌های مددجویان بهزیستی نرسید