Web Analytics Made Easy - Statcounter

عربستان سعودی اعلام کرد قیمت نفت خود را برای فروش به مشتریان آسیایی و ایالات متحده برای تحویل در ماه بعد افزایش می دهد.

به گزارش «انرژی امروز» از بلومبرگ، این تصمیم عربستان بعد از آن اتخاذ شد که اوپک پلاس محدودیت های عرضه نفت را تمدید کرد.

بزرگترین صادر کننده نفت خام دنیا قیمت نفت خام صادراتی خود به شرق را در ماه آوریل افزایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرامکوی عربستان سعودی قیمت نفت خام سبک خود برای آسیا را که بزرگ ترین بازار منطقه ای این شرکت است 40 درصد افزایش داده است. بعد از جلسه اوپک انتظار می رفت آرامکو قیمت نفت خود را افزایش ندهد.

برچسب هاانرژی امروز شرکت ملی نفت عربستان سعودی (سعودی آرامکو) عربستان سعودی قیمت نفت

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: انرژی امروز شرکت ملی نفت عربستان سعودی سعودی آرامکو عربستان سعودی قیمت نفت آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو عربستان سعودی قیمت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بقای حماس بعد از جنگ، یعنی از بین رفتن بازدارندگی اسرائیل

در حال حاضر کارشناسان عبری زبان معتقد هستند چنانچه پس از پایان جنگ در غزه، سازمان های مقاومت به بقای خود ادامه دهند و اسرائیل نتواند آنهارا نابود کند، بازدارندگی رژیم صهیونیستی ازبی خواهد رفت.

سرویس جهان مشرق - یورام اتینگر، دیپلمات سابق رژیم صهیونیستی و کارشناس روابط اسرائیل و ایالات متحده و عضو مجمع فرماندهان ملی، با اشاره به خطر از بین رفتن بازدارندگی اسرائیل در صورت بقای مقاومت فلسطین بعد ازجگ غزه و تبعات آن نوشت:

«از ۷ اکتبر، اسرائیل بر تلاش برای بازگرداندن قدرت و وجهه بازدارندگی خود متمرکز شده است، که مستلزم حذف - و نه فقط نابودی - زیرساخت های نظامی و سیاسی حماس است. بقای حماس در منطقه، به عنوان یک پیروزی برای این سازمان و به عنوان شکست اسرائیل در بازگرداندن بازدارندگی تفسیر خواهد شد و همچنین انگیزه ای برای ادامه حملات ایران، حماس، حزب الله، انتفاضه سوم و عملیات های استشهادی در جلیل و منطقه نقب خواهد شد.»

احیای بازدارندگی اسرائیل، مستلزم حذف زیرساخت های نظامی و سیاسی حماس است

«همانطور که رئیس اف بی آی هشدار می دهد، بقای حماس منبع الهام بخش برای افزایش فعالیت های گروه های اسلامی علیه همه کشورهای عربی متحد غرب و علیه منافع ایالات متحده در سراسر جهان و همچنین در خاک ایالات متحده خواهد بود.»

«ناکامی اسرائیل در احیای قدرت بازدارندگی خود، ولیعهد سعودی را از قصدش برای گسترش همکاری های امنیتی و مدنی با اسرائیل دور می کند، زیرا انگیزه وی برای نزدیک شدن به اسرائیل مبتنی بر ستایش عمیق از قدرت بازدارندگی اسرائیل در برابر دشمنان مشترک ما و عربستان، یعنی ایران و اخوان المسلمین بود.»

«امنیت ملی مستلزم اجتناب از اشتباهات مرگبار و پایبندی به واقعیت ناامید کننده و بی ثبات خاورمیانه است، نه یک واقعیت جایگزین مهربانانه و قابل پیش بینی از همزیستی مسالمت آمیز.»

دیگر خبرها

  • بقای حماس بعد از جنگ، یعنی از بین رفتن بازدارندگی اسرائیل
  • چرا سعودی‌ها بازیگردان بازار نفت جهان هستند؟/ سه «بزرگترین» نفتیِ دنیا در عربستان
  • گران فروشی و افزایش قیمت خلاف عدالت خودرو پژو پارس
  • تلویزیون عربستان: ایرانی‌ها در صورت حمله اسرائیل، منطقه را به آتش می‌کشند!
  • عربستان در حال تغیر چهره خود است، اما آیا حقیقت دارد؟
  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه
  • اسرائیل احتمالاً به داخل خاک ایران حمله نمی‌کند
  • عربستان: جهان کشتار ۳۳ هزار انسان را در غزه نادیده گرفته است
  • عربستان: جهان کشتار ۳۳هزار انسان را در غزه نادیده گرفته است