Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزاله شهبازی روز دوشنبه در بازدید از روند پیشرفت پروژه کمربندشمالی کرج با اشاره به اینکه برای سرعت بخشی به کار، هر هفته نظارت میدانی از این پروژه داریم، افزود: هم افزایی و تعامل بسیار خوبی در سطح استانی و ملی برای تسریع در بهره برداری از این پروژه مهم شکل گرفته است.

وی ادامه داد: تکمیل یکی از بزرگترین ابنیه این پروژه به طول ۳۰۰ متر و ارتفاع ۳۵ متر از زمین، به خوبی طی شده  و در مراحل پایانی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی گفت: مشکل اصلی این پروژه در پل بی ۱ است که پیگیری لازم برای حل موانع صورت می گیرد.

وی افزود: طبق تعهد شهردار کرج مقرر شد که در خرداد ماه سال آینده یک عبور از کمربندشمالی صورت گیرد و در این راستا تمامی تعهدات دولتی انجام شده است.

استاندار البرز اضافه کرد: برای این منظور هفته آینده رییس سازمان برنامه و بودجه کشور که همراه یار و همراه مردم و مسوولان البرز در تکمیل پروژه های بزرگ بوده اند، برای بازدید میدانی از این پروژه و قطار شهری کرج در البرز حضور پیدا می کنند.

وی گفت: امید است با تدابیری که اتخاذ شده بتوانیم شاهد بهره برداری از این پروژه در دولت تدبیر و امید باشیم.

پروژه کمربند شمالی  توسط شهرداری کرج آغاز شده بود و از ابتدا نیز قرار نبود دولت مشارکت کند ولی به دلیل اهمیت این آزادراه به عنوان مکمل ادامه آزاداره شهید همت در البرز و پیگیری های صورت گرفته از سوی استاندار البرز، اعتبار لازم برای تسریع در تکمیل پروژه اختصاص یافت. 

بزرگراه شمالی کرج به طول ۱۷.۵ کیلومتر آزاد راه شهید همت در شرق را به آزاد راه کرج - قزوین در غرب کرج متصل می کند.

این پروژه اکنون بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

استان البرز دارای یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک کشور مربوط به جاده های این استان می‌باشد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عزیز الله شهبازی  شهرداری کرج البرز توسعه ایران دولت تدبیر و امید پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرداری کرج سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرداری کرج البرز توسعه ایران دولت تدبیر و امید اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۰۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا پایگاه النشره، سید «هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: سلاحی که ما در اختیار داریم برای نمایش دادن نیست بلکه برای جبهه و جنگ و دفاع از سرزمین و ملت ما و یاری مظلومان در فلسطین وغزه است.

وی به ستمی اشاره کرد که بر فلسطین و فلسطنیان در حال حاضر روا داشته می‌شود و گفت: فلسطینیان و ساکنان غزه طی هفت ماه گذشته در معرض ظلمی قرار دارند که در صد سال اخیر بی سابقه است. ما از ابتدا جنگ غزه یاور مظلوم و دشمن ظالم بوده‌ایم. ما شهدایی در این راه داده‌ایم. این موضوعی دینی، انسانی و اخلاقی با ابعاد مختلف است و هرآنکه در برابر این دشمن بایستد و شهید شود در راه خدا به شهادت رسیده است.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان بیان کرد: در حال حاضر ظالمان در دنیا حاکم هستند و بر همه اوضاع مسلط هستند و زشتی و پلیدی را ترویج می‌دهند.

وی ضمن تاکید بر تداوم رویارویی با اشغالگران، سکوت جامعه جهانی در قبال کشتار زنان و کودکان در غزه را به شدت محکوم کرد.

صفی الدین گفت: روزانه صدها نفر که بیشتر آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند، شهید می‌شوند و وجدان جهانی در خواب و سکوت به سر می‌برد. شعارهای حقوق بشری که گوش فلک را پر کرده‌اند، کجاست؟ تفاوتی میان صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها نیست و هر دو بر کشتار و کوچاندن ساکنان غزه توافق دارند.

رئیس شورای اجرایی حزب الله به واکنش تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی اشاره کرد و ایران را کشوری مقتدر دانست که حمایت گسترده‌ای از مقاومت و فلسطین دارد.

وی در پایان گفت: ما از رویکرد مقاومتی در فلسطین، در لبنان و در منطقه دست برنمی‌داریم و این رویکرد و ضربات دردناک تا زمان زوال رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت. هر آنکه به دنبال شکست مقاومت لبنان است، در توهم به سر می‌برد. ما از تمام توان تسلیحاتی خود استفاده نکرده‌ایم و آماده مقابله با هر تجاوزی هستیم.

کد خبر 846301 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • طرح بهسازی ابتدای بزرگراه قم جعفرآباد اجرایی شد
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  • آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم
  • طرح مولدسازی برای دستگاه های اجرایی گیلان لازم الاجراست
  • نحوه ایفای تعهدات ارزی محصولات هیدروکربنی‌ و قیر اعلام شد
  • بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ساری و میاندورود
  • وزیر راه‌ و رئیس بانک مرکزی مسئول اجرای تعهدات دولت در عرضه زمین و تسهیلات مسکن هستند
  • پروژه‌های نیمه تمام گیلان تعیین تکلیف شود
  • گشایش در فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی
  • ترکیه در برابر تورم و ریاضت اقتصادی