Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@16:25:38 GMT

توزیع ۱۹۰ تن مرغ منجمد در کردستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۱۱۵۱

توزیع ۱۹۰ تن مرغ منجمد در کردستان آغاز شد

فرزاد معاونی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام برای امکان دسترسی گروه‌های درآمدی پایین به اقلام اساسی در ایام پایانی سال و تعدیل قیمت گوشت مرغ شروع شده است.
 وی یاد آور شد: از این سهمیه بر اساس شاخص جمعیتی و باتوجه به مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان و تحت نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مقدار ۶۰ تن آن در سنندج که عمدتا توسط گروه صنفی منتخب که در نواحی کم برخوردار مستقر هستند توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونی با اشاره به اینکه همچنین تعدادی از این سهمیه هم از فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود یادآور شد: ۱۳۰ تن مابقی نیز در سایر شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.
وی گفت: در ضمن در نظر است که ۵۰ تن گوشت قرمز منجمد استان نیز از قرار هر کیلوگرم ۸۰۰ هزار ریال برای مصرف کننده در همین ایام توزیع شود که فروشندگان این محصول پروتئینی ملزم به نصب بنر در محل توزیع  هستند.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کردستان تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این رابطه را به شماره ۱۲۴ گزارش کنند تا کارکنان مرتبط به آن موضوع رسیدگی کنند.

برچسب‌ها کردستان دام و طيور سنندج گوشت مرغ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان دام و طيور سنندج کردستان دام و طيور سنندج گوشت مرغ اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۱۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید رئوف تقوی سرپرست ستاد استان در خصوص توزیع گوشت در بین نیازمندان بیان کرد: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین ادامه داد: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های نیازمند شناسایی و یک هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: دستگیری از محرومان و نیازمندان در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

کد خبر 6086081

دیگر خبرها

  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • بانه ، قطب تولید گوشت مرغ در استان
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفند در مشهد
  • سهم ۲۵ درصدی بخش کشاورزی از مصرف نفت‌گاز استان کردستان
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز کشاورزی استان کردستان