Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون اقتصادی با حضور وزیر صنعت، معدن و معدن برای بررسی موضوع تنظیم بازار کالاهای اساسی از تداوم این جلسات تا حصول نتیجه و کاهش قیمت‌ها خبر داد و گفت که براساس تصمیمات اتخاذ شده قرار است از نیروهای بسیج و مردمی برای کنترل وضع بازار استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهباز حسن‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در جلسه امروز (دوشنبه) کمیسیون اقتصادی که با حضور وزیر صنعت، معدن و معدن معاونین وی، رییس اتاق اصناف، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان اتاق‌های بازرگانی و تعاون برگزار شد مسائل و مشکلات و نگرانی و دغدغه مقام معظم رهبری در بحث گرانی بازار با توجه به التهابات معمول شب عید و در پیش بودن ماه مبارک رمضان مطرح شد.

وی اضافه کرد: وزیر صنعت، معدن و معدن در این جلسه قول داد کالاهایی که در انبارها وجود دارد خصوصا آنچه در اختیار دولت است با سرعت در بازار عرضه شود، کالاهایی که در گمرکات هست به فوریت ترخیص شود و نیاز به بازار در زمینه‌ی میوه‌جاتی که در سردخانه‌ها وجود دارد به نحوی تامین شود که شاهد فراوانی و کاهش قیمت در بازار باشیم.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین مقرر شد با توجه به دغدغه رهبری نشست‌های مشترک با حضور معاونین وزارت صنعت، معدن و معدن، اعضای کمیسیون اقتصادی و اتاق‌ها تا رسیدن به حصول نتیجه نهایی ادامه یابد تا شاهد کاهش قیمت‌ها در بازار باشیم.

حسن‌پور در ادامه با بیان این‌که وضعیت دپوی انبارها و ذخائر استراتژیک در حد مقبولی است، تصریح کرد: در برخی بخش‌ها نیز قرار شد با واردات نیازهای بازار تامین شود همچنین مقرر شد بخش خصوصی به صورت قاعده‌مند در وضع قیمت گذاری دخالت کند همچنین از نیروهای بسیج و نیروهای مردمی برای کنترل وضع بازار و نظارت بر وضعیت قیمت‌ها استفاده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمیسیون اقتصادی وزارت صنعت معدن و تجارت بسيج كنترل بازار معدن و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۱۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: هدفگذاری صادرات کالا‌های غیر نفتی در سال ۱۴۰۲ بیش از سه میلیارد و صد میلیون دلار بود که سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار محقق شد که دو برابر سال قبل از آن بود..

عادل شهرزاد افزود: هدف گذاری ما برای سال ۱۴۰۳ بیش از ۴ میلیارد دلار است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: بیشترین صادرات در بخش صنعت و معدن، شامل فلزات معمولی مانند فولاد، موادمعدنی، و محصولات کشاورزی و صنایع دستی بوده است.

بیشتر بخوانید؛ صادرات۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر

خلیل قاسمی افزود: کشور‌های چین، امارات متحده عربی و عمان بیشترین مقصد صادرات کالا‌های غیرنفتی هرمزگان است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان افزود: با افزایش واحد‌های تولیدی - صنعتی و معدنی در استان و زیرساخت‌ها، هدفگذاری امسال نیز محقق می‌شود.

دیگر خبرها

  • رشد جنون آمیز قیمت کاکائو در جهان؛، شکلات از طلا سبقت گرفت!
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • چای از لیست کالا‌های مشمول مالیات یک درصدی حذف می‌شود
  • چای از فهرست کالاهای مشمول افزایش مالیات یک درصدی حذف شود
  • چای از لیست کالاهای مشمول مالیات یک درصدی حذف شد
  • ◄ بازار چای بحرانی و کار قاچاقچیان چای سکه می شود!
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • پیش‌بینی جدید کیهان از نرخ ارز در بازار/ سقوط آزاد قیمت دلار چه زمانی اتفاق می‌افتد؟