Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@12:40:22 GMT

جزئیات توزیع کالا‌های اساسی تنظیم بازاری در تهران

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۱۵۸۸

جزئیات توزیع کالا‌های اساسی تنظیم بازاری در تهران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران اعلام کرد که تا پایان سال بیش از ۸۰ هزار تن کالای اساسی پرمصرف شامل شکر، گوشت مرغ منجمد، گوشت قرمز منجمد و برنج در میادین میوه و تره بار استان تهران توزیع خواهد شد.

به گزارش ایسنا، یدالله صادقی با بیان اینکه توزیع این اقلام از بهمن ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت، گفت: ۳۵ هزار تن شکر فله جهت مصرف صنف و صنعت با قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان و ۲۹ هزار و ۹۶۰ تن شکر مصرف خانوار در بسته بندی یک کیلوگرمی با قیمت ۸۷۰۰ تومان در تهران توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین درباره توزیع گوشت و مرغ تنظیم بازاری اظهار کرد: در این طرح مرغ منجمد به میزان ۱۶۰۰ تن با قیمت مصرف کننده ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان، گوشت گوساله منجمد به میزان ۸۰۰ تن با قیمت مصرف کننده ۸۰ هزار تومان، در مراکز توزیع شامل واحد‌های صنفی دارای مجوز و اعضای صنف مرغ و ماهی، سازمان میادین میوه و تره بارشهرداری، شرکت‌های تعاونی مصرف کارگری و کارمندی توزیع می‌شود.

صادقی همچنین از توزیع ۱۴ هزار تن برنج وارداتی تایلندی و هندی به قیمت هر کیلو ۱۲ هزار و ۵۰۰ و ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان خبر داد.

به گفته این مقام مسوول، واحد‌ها و تالار‌های پذیرایی، بیمارستان‌ها، مراکز خیریه، نهاد‌های امدادی و بسیج که درقالب کمک‌های مومنانه فعال هستند هم می‌توانند با دریافت حواله از سازمان صمت برای عرضه این اقلام اقدام کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کالاهای اساسی روغن گوشت برنج هزار و ۵۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۱۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازاری‌ها فروشنده شدند/ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان

سیرنزولی قیمت‌ها درحالی در بازار ارز ادامه دارد که هم اکنون قیمت دلار در بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، کاهش قیمت ها در بازار طلا و ارز درحالی ادامه دارد که هم اکنون قیمت دلار در کف بازار به کانال 62 هزار تومان بازگشته است؛ ضمن اینکه دلار فردایی نیز بین دلال‌ها در کانال 61 هزار تومان معامله می شود.

سیرنزولی قیمت ارز در بازار بعد از نمایش اقتدار نظامی کشورمان در مقابل اسرائیل آغاز  و با کاهش تنش ها در منطقه ادامه دار شد.فعالان بازار ارز می گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل درحال تخلیه هیجانات هفته های قبل است.

بازاری‌ها می گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین تر خرید کنند.

هم اکنون دلار در کف بازار تهران به کانال 62 هزار تومان بازگشته ولی در کانال‌های تلگرامی طبق روال قبل دلار یکی دو هزار تومان گرانتر قیمت گذاری می شود! دلار تهران الان 62 هزار و 900 تومان و هرات 62 هزار و 270 تومان قیمت خورده است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، ریزش قیمت‌ها در بازار طی روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت و احتمال بازگشت دلار به کانال 50 هزار تومانی در هفته‌ آینده بالاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • بازاری‌ها فروشنده شدند/ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان