Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@07:09:57 GMT

نبض زندگی پزشکان بسیجی یزد اینبار برای سیستانی ها

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۱۹۶۶

نبض زندگی پزشکان بسیجی یزد اینبار برای سیستانی ها

ذاکری گفت: تیم های پزشکی عمومی_ تخصصی و تیم های خدمات رسان از استان یزد وارد مناطق جنوب شرق کشور شدند و سه روز مهمان مناطق کم برخوردار بخش پلان و روستاهای پیرامون خواهند بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، سعید ذاکری مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت:تیم های پزشکی عمومی_ تخصصی و تیم های خدمات رسان از استان یزد با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی،سپاه الغدیر و سازمان بسیج جامعه پزشکی وارد مناطق جنوب شرق کشور شدند و سه روز مهمان مناطق کم برخوردار بخش پلان و روستاهای پیرامون خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذاکری با بیان اینکه این تیم‌های اعزامی در بخش پلان استان سیستان و بلوچستان مستقر شده و به نقاط کم برخوردار از این شهرستان خدمات مختلفی ارائه می‌دهند ،خاطر نشان کرد؛فعالیت این تیم های اعزامی در دو بخشِ ارائه خدمات  بهداشتی و درمانی با حضور تیم های ها عمومی_تخصصی سازمان بسیج جامعه پزشکی و در بخش بعدی توزیع بسته های بهداشتی  با پیوست ویروس کرونا  اجرا می‌شود.

 

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد، توزیع داروی رایگان، تزریقات وپانسمان، ارائه خدمات مشاوره ای و هماهنگی جهت حضور سایر گروه های جهادی اعم از اقتصادی ؛عمرانی و.... را از جمله فعالیت های این تیم‌ها دانست و افزود: خدمات تیم های پزشکی در زمینه های؛ زنان و زایمان، داخلی،اطفال و تیم سیار پزشک عمومی، غربالگری فشار خون، ارائه آموزش‌های پیشگیری و مقابله با کرونا، تب سنجی میباشد.

وی خاطر نشان کرد:نیروهای جهادی در هر مقوله ای وارد کار شدند نه به عنوان ویترین کار بلکه به عنوان یک رکن مهم، نقش اساسی داشتند و شایان ذکر است خدمات این تیم های اعزامی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

ذاکری در پایان عنوان کرد: از معاونت توسعه مدیریت و منابع، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد،خیرین محترم دارویی، سپاه الغدیر و بسیجیان سازمان بسیج جامعه پزشکی که در تحقق این برنامه با عنوان"پویش نبض زندگی" همکاری داشته اند ،صمیمانه و خالصانه تشکر کرده و از آن کریم دانا و بینا، خیر آخرت را از درگاه احدیت مسئلت داریم.

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۱۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه های پزشکی اعلام شد/ تنها تعرفه های قانونی ملاک عمل خواهد بود

پدرام پاک آیین،گفت: بیشترین افزایش تعرفه خدمات  درمانی، تشخیصی و پزشکی با هدف تأمین هزینه های مراکز درمانی و ماندگاری پزشکان  برای سال ۱۴۰۳  صورت گرفته که اعم از هزینه های خدمات بیمارستانی و سهم پزشکان است.
 پاک آیین افزود: محاسبه  تعرفه خدمات درمانی و تصویب آن در دولت با  رویکرد تعادلی مبنی بر حمایت از سبد معیشتی مردم، تأمین حق  جامعه در دسترسی آسان و ارزان به خدمات درمان و ماندگاری پزشکان در بخش دولتی صورت گرفته است.

منبع: قدس آنلاین

دیگر خبرها

  • کلاف پیچیده تعرفه خدمات درمانی؛ اصرار دولت، استنکاف پزشکان
  • اعلام قیمت ویزیت پزشکان؛ تعرفه‌های پزشکی چقدر افزایش یافت؟
  • تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳؛ پزشک عمومی ۱۲۶ و فوق تخصص ۲۴۱ هزار تومان
  • تعرفه‌ های پزشکی ابلاغ شد
  • اعلام تعرفه‌های جدید ویزیت پزشکان ۱۴۰۳
  • جزئیات تعرفه‌های پزشکی اعلام شد
  • تعرفه های پزشکی اعلام شد/ تنها تعرفه های قانونی ملاک عمل خواهد بود
  • دولت تعرفه‌های پزشکی را ابلاغ کرد
  • تعرفه‌های پزشکی ابلاغ شد
  • تعرفه های جدید پزشکی ابلاغ شد