Web Analytics Made Easy - Statcounter

عسگری فرماندار زنجان با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری انتخابات شوراها در زنجان فراهم شده است گفت: ثبت نام شورای شهرها از بیستم اسفند آغاز می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با بیان اینکه با توجه اینکه در وضعیت سخت کرونایی قرار داریم شرایطی را فراهم کردیم که کاندیداها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به ستاد انتخاباتی مراجعه ‌کنند اظهار کرد: در حال حاضر تمهیدات برای ثبت نام کاندیداهای شورای شهر در زنجان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ثبت نام کاندیداها به صورت غیر حضوری انجام می‌شود و کاندیداها می توانند از طریق دفاتر پیشخوان نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

فرماندار زنجان با بیان اینکه ثبت نام کاندیداها از ۲۰ اسفندماه در زنجان آغاز شده و تا ۲۷ ادامه خواهد داشت بیان کرد: اگر بازگذاریها ناقص بود داوطلبین در پیشخوان‌های دولتی می‌توانند نسبت به تکمیل آنها اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه هماهنگی‌های لازم با ستاد انتخاباتی استان و کشور انجام شده است عنوان کرد: تجهیزات مورد نیاز برای ثبت نام کاندیداها را تهیه کردیم و آمادگی کامل برای آغاز ثبت نام از بیستم اسفند ماه در زنجان داریم.

عسگری با بیان اینکه ثبت نام‌ها در دو مرحله انجام می‌شود ادامه داد: مرحله اول از بیستم تا بیست و ششم اسفند ماه خواهد بود که در این ایام ثبت نام شورای اسلامی شهرهای ارمغانخانه، زنجان و نیک‌پی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: مرحله دوم از ۱۸ فروردین ماه برای ثبت نام شوراهای روستاها در نظر گرفته شده است و ثبت نام شورای روستاها در محل بخشداریها انجام خواهد بود.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه کاندیداهای شورای روستاها هم می‌توانند پیش ثبت‌نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند ادامه داد: داوطلبین بعد از دریافت کد رهگیری به بخشداریها مراجعه خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: امسال انتخابات به صورت ترکیبی حضوری و غیرحضوری بوده و بخش‌هایی به صورت الکترونیکی خواهد بود.

عسگری با بیان اینکه اخذ رای به صورت حضوری خواهد بود ابراز کرد: با توجه به اینکه تعداد روستاهای زنجان بالا است، تعداد ثبت نام کنندگان در روستاها نیز بالا خواهد بود.

فرماندار زنجان تاکید کرد: از ثبت نام کنندگان درخواست داریم ثبت نام‌های خود را از همان روزهای نخست انجام دهند تا در روزهای پایانی مشکلی در روند ثبت نام‌ها و پروتکل‌های بهداشتی نداشته باشیم.

وی عنوان کرد: داوطلبین در این دوره برای ثبت نام حتما باید برگه عدم سوء پیشینه خود را به همرا داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ثبت نام کاندیداها فرماندار زنجان برای ثبت نام انجام می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده الکترونیکی خواهد بود

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدابنده برای راهیابی ۲ نماینده دیگر برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل رفیعی رئیس ستاد انتخابات استان زنجان اظهار داشت: بر اساس قانون انتخابات در این مرحله از انتخابات افراد شرکت‌کننده در مرحله نخست باید در همان حوزه انتخابیه که رای داده‌اند، ‌شرکت و رأی دهند و علاوه بر آن افرادی که در مرحله نخست انتخابات شرکت نکرده‌اند، می توانند در هریک از حوزه‌های انتخابیه مورد نظر خود رای دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه همه شرایط در این دو حوزه برای فرایند رای‌گیری مهیاست تأکید کرد: انتخابات در این دو حوزه، همانند دور قبل نیمه الکترونیکی خواهد بود و تغییری در تعداد و محل شعب نخواهیم داشت.

رفیعی گفت: هیئت استانی بررسی تبلیغات نیز فعالیت خود را در جهت رصد فعالیت‌های انتخاباتی و همچنین برنامه‌ریزی لازم جهت برخورداری نامزدها از فرصت برابر استفاده از امکانات تبلیغی بویژه تهیه و پخش فیلم‌های تبلیغاتی و برنامه‌های مناظره نامزدها از شبکه استانی اشراق آغاز کرده است.

به گزارش تسنیم، دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند
  • برگزاری دور دوم انتخابات در دو حوزه خوزستان/ اتصال عمده دستگاه‌های احراز هویت به بانک اثرانگشت
  • آغاز عملیات اجرائی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب
  • پیش بینی تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در استان اصفهان
  • گرم‌ شدن دوباره تنور انتخابات در زنجان
  • آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب
  • عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده الکترونیکی خواهد بود
  • پیش بینی تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در زنجان
  • پیش‌بینی تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در زنجان