Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید محمدصادق کشفی‌نژاد مدیرکل بهزیستی فارس در حاشیه افتتاح مراکز مثبت زندگی این استان به خبرنگاران گفت: با راه‌اندازی این مراکز، برای ۹۰۰ نفر به شکل مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

او در خصوص شناساندن مراکز مثبت زندگی به مردم گفت: مثبت زندگی اختصاری است از "خدمات بهزیستی" با ارائه خدمت رسانی ۲۲ گانه و رایگان که در آن مددکاران بهزیستی به سراغ مددجویان متقاضی رفته و سعی در رعایت حال آنها، تسهیل امور، محله محوری، توجه به روستاها، نیازسنجی‌های بومی همراه با مشارکت مردمی، غربالگری‌ها و مشاوره ژنتیک و تجمیع هر خانواده در یک پرونده با تعامل مناسب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی فارس در خصوص تأمین هزینه این پروژه ملی نیز اظهار کرد: احتساب هزینه‌های مربوط به راه‌اندازی این مراکز به صورت دولتی از جمله ساختمان تجهیزات به میزان۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان و هزینه‌های مربوط به نیروی انسانی به میزان ۶۶۰ میلیارد تومان بوده که در جمع مبلغی در حدود ۵۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

کشفی‌نژاد از استقرار مراکز مثبت زندگی در روستا‌های فارس نیز خبر داد و گفت: در روستا‌های دارای ۱۵۰ مددجو یک مرکز تاسیس شده است و امیدواریم این روند گسترده‌تر ادامه یابد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی فارس مراکز مثبت زندگی ایجاد اشتغال مراکز مثبت زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۲۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد

نوروزپور گفت: ۲۶۶ میلیارد ریال کمک هزینه معیشتی به ۲ هزار و ۷۵۲ خانواده مددجو زیر پوشش کمیته امداد میامی طی سال گذشته پرداخت شد.

وی با بیان اینکه ۱۲ میلیارد ریال برای تامین لوازم ضروری منزل مددجویان طی این بازه زمانی اختصاص یافت، ابراز کرد: هفت میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال نیز برای تهیه جهیزیه و هدیه ازدواج جوانان این شهرستان هزینه شد.

وی ادامه داد: بیش از ۹ میلیارد ریال به منظور جبران بخشی از هزینه‌های درمان مددجویان تحت حمایت طی سال ۱۴۰۲ توسط این نهاد هزینه شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی اظهار کرد: چهار میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • اوتیسم؛ بیماری ناشناخته و بدون درمان!
  • آغاز کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • اوتیسم؛ اختلالی که ناشناخته ماند
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • بهره مندی ۸۰ معلول میبدی از حق پرستاری
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • مسابقات ورزشی قهرمانی مراکزتوانبخشی اوتیسم استان کرمان برگزار شد
  • ۴ هزار جوان ۱۸ ساله در آرزوی مستقل شدن هستند