Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه اطلاع‌رسانی ایران خودرو نسبت به ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی درخصوص مزایده خودرو‌ها واکنش نشان داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در پی انتشار ویدیوی یکی از مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی درخصوص مزایده خودرو‌های کارشناسی شده ایران خودرو، پایگاه اطلاع رسانی این شرکت با تاکید بر صیانت از حقوق مصرف کنندگان و مشتریان، عنوان کرد: صرفا خودرو‌هایی در شرایط مزایده قرار می‌گیرند که قابل تجاری‌سازی و تحویل به مشتریان نباشند و ایران خودرو به دنبال کسب هیچ گونه منفعتی در این زمینه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این اطلاعیه تاکید شده، با در نظر گرفتن تعداد تولید و تحویل ایران‌خودرو، تنها به میزان شش هزارم تولیدات ۱۱ ماهه امسال این شرکت، کارشناسی شده و در فرآیند مزایده قرار گرفته است؛ بنابراین شائبه عرضه خودرو در مزایده با هدف کسب سود و منفعت بیشتر برای این تعداد محدود، به هیچ عنوان قابل طرح نیست.

در این اطلاعیه آمده است، خودروی سمندی که مشتری حاضر در طرح مزایده به تصویر کشیده، دارای ایرادات کیفی متعدد در ناحیه بدنه خودرو بوده که اصلاح و تعمیر آن، سبب بروز عینی و قابل مشاهده اختلاف رنگ در قسمت‌های مختلف بدنه می‌شد که عرضه چنین خودرویی به مشتری در فروش‌های عادی، خارج از استاندارد‌های کیفی است.

ایران خودرو تاکید کرده، فرآیند ارزیابی کیفی خودرو‌ها و اختصاص آن به مزایده، دارای دستورالعمل‌ها و اصول مشخصی است که این خودرو نیز در همین چارچوب توسط معاونت کیفیت این شرکت ارزیابی و به عنوان خودروی فاقد شرایط عرضه عادی به مشتری شناخته شده است.

این اطلاعیه همچنین تصریح کرده، خودرو‌های مزایده‌ای، خارج از ضوابط قیمت گذاری تعیین قیمت می‌شوند و مبنای تعیین قیمت پایه آن همواره مظنه بازار بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ایران خودرو فضای مجازی مزایده خودرو ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۲۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888771

دیگر خبرها

  • هشدار جدی مقام بلندپایه نظامی ایران به دشمنان؛ در جنگ نرم و فضای مجازی دستتان را کوتاه می کنیم
  • آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!
  • ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...
  • ایجاد واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرائم در دادگستری آذربایجان غربی 
  • "رایانه سپهر" به جای فضای مجازی ؛ استقبال رهبر انقلاب (فیلم)
  • مجازات شاهزاده سرین چیست؟
  • ایجاد واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی
  • سرین بدیعی معروف به «شاهزاده سرین» کیست و در ایران چه می‌کند؟
  • رسیدگی به تخلفات شهرداری منطقه ۲ در حال طی فرآیندهای قضایی است
  • رسیدگی به تخلفات شهرداری منطقه 2 در حال طی فرآیندهای قضایی است