Web Analytics Made Easy - Statcounter

لمار یکی از 11 نفر اصلی در روخی بلانکو.

بخش اصلی مشکلات اتلتیکو مادرید در دربی مادرید، از زمانی شروع شد که توماس لمار تعویض شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، سیمئونه در دیدار شب گذشته (یکشنبه) مقابل رئال مادرید، سائول نیگز را به جای توماس لمار به میدان فرستاد. لمار فرانسوی، مامور محافظت از خط هافبک رئال مادرید بود و اجازه حرکات ترکیبی به کروس و مودریچ نمی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در نیمه دوم هم پاس تو عمقی داد که اگر گل می شد، معجزه اش در صدمین بازی برای روخی بلانکو تکمیل می شد.

لمار یکی از گزینه های کلیدی و تاثیرگذار در این فصل برای موفقیت دیگو سیمئونه و اتلتیکو مادرید بوده است. با توجه به غیبت او مقابل ویارئال، سیمئونه به او در دربی مادرید فرصت داد تا نشان دهد که به او اعتماد دارد. 

این هافبک فرانسوی همراه با کوکه و یورنته، عضو جدا نشدنی ترکیب روخی بلانکو در خط هافبک هستند و همچنین مقابل رئال مادرید هم همکاری خوبی با کاراسکو داشت. 

اخبار داغ 

پرسپولیس | 6 بازیکن رفتند، 11 بازیکن آمدند / با جذب فرشاد فرجی نقل و انتقالات سرخ ها بسته می شود پرونده سوشا مکانی به استیناف می رود دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت میهایلوویچ در گفتگو با دل پیرو: با دیوارهای دفاعی کنونی، ما ضربات آزاد را چشم بسته گل می کردیم عشق به فوتبال، خریدهای هوشمندانه و پرس سنگین؛ چطور استیون جرارد با رنجرز قهرمان شد 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۳۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پپ گواردیولا: کایل واکر مقابل رئال مادرید آماده خواهد بود

سرمربی منچسترسیتی از آمادگی مدافع راست تیمش برای دیدار با رئال مادرید خبر داد. 

طرفداری | کایل واکر یکی از مهم ترین غایبان بازی رفت رئال مادرید و منچسترسیتی بود. این موضوع وقتی بیشتر به چشم آمد که دو گل رئال مادرید، حاصل حملات این تیم از سمت راست خط دفاعی سیتیزن ها بود. 

پپ گواردیولا اما در کنفرانس مطبوعاتی اش یک خبر خوش به هواداران منچسترسیتی داد و اعلام کرد که کایل واکر می تواند تیمش را در دیدار حساس برگشت مقابل کهکشانی ها، همراهی کند. 

او خیلی خوب تمرین کرد و احساس خوبی هم دارد. فکر می کنم او فردا همراه ما خواهد بود؛ هنوز مشخص نیست که از روی نیمکت کار را باید شروع کند یا آماده حضور در ترکیب ابتدایی است. هنوز تمرین آخر (4 بعد از ظهر) باقی مانده و پس از آن تصمیم نهایی خودمان را می گیریم. در برنابئو به خاطر نبودن واکر، با دردسرهای زیادی مواجه شدیم؛ حالا با شرایط بهتری پا به زمین می گذاریم. 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • پپ گواردیولا: کایل واکر مقابل رئال مادرید آماده خواهد بود
  • نوزدهمین قهرمانی رئال مادرید در کوپا دل ری با برتری 2-1 مقابل بارسلونا (2014/4/16) / فیلم
  • راه موفقیت بارسلونا با داداش ژاوی
  • بازگشت مهره کلیدی گل‌گهر در وضعیت متفاوت
  • برتری 2-0 اتلتیکو مادرید مقابل بارسلونا با بریس گریزمان و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2016/4/13) / فیلم
  • دفو: اگر مصدومیت مهره‌های کلیدی نبود، تاتنهام الان در صدر جدول حضور داشت
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید 3-1 ژیرونا (لالیگا اسپانیا - 2023/24)
  • عملکرد «دست‌کم‌گرفته‌شده» آنتوان گریزمان در اتلتیکو مادرید
  • گل های برتر رئال مادرید مقابل مایورکا / فیلم
  • مصدومیت ستاره اتلتیکو در آستانه بازی حساس