Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@22:45:45 GMT

جزئیات خبر وجود یک بسته مشکوک در ترمینال کاوه

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۳۴۵۲

جزئیات خبر وجود یک بسته مشکوک در ترمینال کاوه

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی انتظامی استان اصفهان در تشریح خبری مبنی بر وجود یک بسته مشکوک در ترمینال کاوه بیان داشت.

به گزارش ایمنا، جواد درستکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۳:۳۵ امروز در تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ خبر از مشاهده بسته مشکوکی در ترمینال کاوه داد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع سریعاً عوامل تخصصی این پلیس جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در بررسی‌های به عمل آمده تیم تخصص همه ترمینال و تعاونی‌ها را مورد بررسی قرار داد اما شیء خاصی در بازرسی‌ها مشاهده نشد.

درستکار افزود: در حال حاضر وضعیت در ترمینال کاوه اصفهان عادی است.

کد خبر 480045

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ترمینال کاوه بسته مشکوک فوریت های پلیس ۱۱۰ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ترمینال کاوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۳۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ناپایداری‌های جوی فردا در اصفهان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره پیش‌بینی وضع هوای استان اصفهان گفت: ورود سامانه ناپایدار از سمت جنوب وارد استان می‌شود و این شرایط تا اواسط روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

لیلا امینی با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان افزود: بررسی خروجی مدل‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار طی امروز است.

وی گفت: براین اساس از بعد از ظهر دوشنبه شرایط جوی به صورت ابرناکی وزش باد شدید و تند بادلحظه‌ای بارش باران در ارتفاعات و مناطق سردسیر برف و گاهی مه آلود مورد انتظار است.


امینی افزود: مخاطرات همراه با این سامانه کاهش دید کولاک برف در ارتفاعات برفگیر جاری شدن سیل در رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها و معابر و روان آب در معابر پیش‌بینی می‌شود.


وی با بیان اینکه دما طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان یک تا دو درجه افزایش خواهد داشت، تصریح کرد: در این مدت بادرود با دمای ۲۴ درجه سلسیوس بالای صفر گرم‌ترین و بوئین میاندشت با دمای صفر درجه سلسیوس خنک‌ترین نقطه استان پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • خطرات و عوارض باتری به باتری خودرو
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • نگاهی به فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبی
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس مسافربری در نائین
  • بررسی جداگانه لایحه کمک به اوکراین و اسرائیل در کنگره آمریکا
  • درخواست بایدن از کنگره آمریکا برای تصویب بسته حمایتی از اسراییل
  • آغاز ناپایداری‌های جوی فردا در اصفهان
  • ۳۰ کیلوگرم تریاک در نائین کشف شد
  • مشاهده موشک‌های سپاه انقلاب در آسمان اصفهان از لنز دوربین شهروند خبرنگار + فیلم