Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@01:30:18 GMT

اعزام کاروان های راهیان نور از فردا

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۳۷۸۹

اعزام کاروان های راهیان نور از فردا

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  سرهنگ امانتی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان گفت: امسال با قرار گرفتن در شرایط کرونا، دانش آموزان به صورت غیرحضوری واز طریق کانال بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی در شبکه شاد به آدرس basij_khj@، یادمان‌های دفاع مقدس را زیارت و با ایثار و مجاهدت مردان بی ادعای این مرز و بوم آشنا می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ۱۱ هزار و ۵۰۰ دانش آموزان پایه‌های دهم علوم انسانی و دوازدهم هنرستان و کار و دانش برای گذراندن درس آمادگی دفاعی، مخاطب خاص اردوی راهیان نور هستند، ولی دانش آموزان سایر مقاطع و والدین هم می‌توانند از این برنامه معنوی بهره‌مند شوند.

سرهنگ امانتی با اشاره به همکاری ۱۵۴ روحانی و ۷۴ راوی دوران مقدس در کنار معلمان معارف و پرورشی در این برنامه گفت: دانش آموزان هر کلاس اعضای یک کاروان هستند که از برنامه‌های سراسری و استانی استفاده خواهند کرد.

بیشتر بخوانید

بازدید ۱۵۰۰ دانش آموز از مناطق عملیاتی جنوب

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان افزود: در این دو روز، ۴ یادمان دفاع مقدس شامل اروند کنارمحل برگزاری عملیات والفجر ۸، شلمچه عملیات کربلای ۴ و ۵، دهلاویه معرفی شهید چمران و هویزه معرفی شهید علم الهدی تشریح خواهد شد.

او افزود: همچنین با همکاری آموزش و پروش استان، محتوا‌هایی با موضوع شهدای استان برای ارائه آماده شده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهیان نور اردوی راهیان نور دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۳۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال

به گزارش جام جم و به نقل از سایت خبری  کمیته امداد، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم مقرر شده طرح تابستانه مهارت آموزی ویژه دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در سنین 7 تا 18ساله از طریق حوزه اشتغال کمیته مداد استان اجرا شود. روشن در ادامه افزود: بر اساس ماموریتی که رهبری معظم انقلاب در مردادماه 1398 به کمیته امداد محول کردند ، توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای مددجویان با رعایت تکریم مسئولیت اصلی ماست. وی خاطر نشان کرد: توانمندسازی مددجویان الزمات و زیرساخت هایی نیاز دارد که مهمترین آن مهارت آموزی جامعه هدف است. روشن در ادامه افزود ، توانمندسازی خانوارهای مددجو راهبرد اصلی کمیته امداد و مهمترین اولویت این نهاد زمینه سازی برای اشتغالزایی گروه های مختلف مددجویی تحت حمایت  و در نتیجه استقلال معیشتی آنان است. مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۲ طرح ویژه مهارت آموزی ویژه دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال برای 2000 نفر با همکاری سازمان فنی حرفه ای برگزار شده است. وی در پایان خاطر نشان کرد: برای سال جاری نیز 3500 نفر دانش آموز با همکاری سازمان‌های آموزشی از این آموزشها بهره مند خواهند شد.

دیگر خبرها

  • استقبال گسترده دانش‌آموزان یزدی از رویداد ایده شو دانش‌آموزی
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه
  • اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود