Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@21:13:10 GMT

کونسیسائو: باید خیلی مراقب یوونتوس باشیم

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۴۵۴۷

کونسیسائو: باید خیلی مراقب یوونتوس باشیم

سرمربی پورتو می گوید که بازی های فشرده پورتو باعث شده است تا بعضی از بازیکنان این تیم دچار آسیب دیدگی شوند.

به گزارش "ورزش سه"، دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، فردا شب آغاز می شود که در یکی از این دیدارها یوونتوس در استادیوم آلیانز میزبان پورتو خواهد بود. شاگردان کونسیسائو به لطف گل های طارمی و مارگا موفق شدند قهرمان ایتالیا را شکست دهند و اکنون به دنبال متوقف کردن این تیم و صعود به مرحله بعدی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرجیو کونسیسائو در کنفرانس خبری قبل از دیدار فردا شب گفت که اطلاع دارد یوونتوس برای قهرمانی در این رقابت ها سرمایه گذاری کرده ولی آنها هر کاری انجام می دهند تا فردا موفق شوند به مرحله بعد صعود کنند.

 

* تفاوت میان بازیکنی و مربیگری؟


من تمام تلاشم را به عنوان مربی پورتو خواهم کرد. من به عنوان بازیکن هم بازی کرده ام و تقریبا 10 سال است که مربی هستم. سابقه ام به عنوان بازیکن هیچ ارتباطی به کارم به عنوان مربی ندارد. من دوست ندارم خودم را با کسی مقایسه کنم. من خودم هستم و راه خودم را می روم. امیدوارم که بتوانم بهترین کاری که می توانم را انجام دهم و از این مرحله عبور کنیم.

 

* تفاوت بازی در دراگائو یا در تورین؟


چه در داخل خانه و چه در خارج از خانه، ما به یک شکل برای این بازی آماده می شویم. در دو بازی اخیر خانگی خود مقابل اسپورتینگ و براگا به آن شکلی که مدنظرمان بود نتیجه نگرفتیم ولی این مسئله بخاطر این نیست که ما در بازی های خارج از خانه احساس راحتی بیشتری داریم. ما تیم بزرگی هستیم و بازی در خانه نیز فاکتوری است که در صورت حضور تماشاگران می تواند یک امتیازی برای تیم باشد اما از نظر آماده سازی ما برای حضور در بازی، برای همه مسابقات به یک شکل است.

 

* عملکرد یوونتوس و پیرلو در ایتالیا؟


دیدار با لاتزیو را دیدم. بازی خیلی جالبی بود. علی رغم اینکه یوونتوس بازی را خوب آغاز نکرد، اما آنها شرایطشان را تغییر دادند و همیشه با توجه به پتانسیلی که در تیم دارند، حریف قدرتمندی محسوب می شوند.

 

* بازگشت به ایتالیا؟


من می خواهم یک بازی دیگر در لیگ قهرمانان اروپا روی نیمکت تیمم باشم و این مسئله جذابی است. درست است که ایتالیا در دوران حرفه ای من کشوری خیلی مهمی بوده است اما این مسئله برای این بازی اهمیتی ندارد. من می توانم درباره اولین بازی رسمی ام در ایتالیا صحبت کنم که در تورین موفق به شکست یوونتوس شدیم که من گل دوم تیمم را به ثمر رساندم اما برای این بازی ما تمرکز کاملی داریم.

 

* قدرت پرسینگ یوونتوس؟


یوونتوس قدرت انجام این کار را دارد. آنها رونالدو بهترین بازیکن جهان را مقابل لاتزیو روی نیمکت داشتند اما با این حال موفق شدند به پیروزی دست پیدا کنند. آنها نشان دادند که قدرت فوق العاده ای دارند و ما باید مراقب تیم خودمان باشیم، سازماندهی داشته باشیم و برای این بازی با تمام قدرت آماده شویم و با یوونتوس بجنگیم.

 

* بازیکنان مصدوم و محروم پورتو؟


امروز امبمبا با تیم تمرین کرد و ما می توانیم از او استفاده کنیم اما در خصوص پپه و کرونا تردید وجود دارد و باید به بازی نزدیک شویم تا ببینیم که چه تصمیمی می توانیم بگیریم. گروجیچ از ناحیه پا مصدوم شده است. او پیشرفت هایی داشت ولی نمی توانم بگویم که او می تواند بازی کند یا خیر.

 

* بازی بدون تماشاگر؟


سالهاست که طرفداران پورتو را می شناسم و نیازی ندارند تا شور و هیجانشان را اثبات کنند. زمانی که وارد این باشگاه می شوید، شور و هیجان تماشاگران را احساس می کنید و این حس بسیار قوی است. وقتی که شما وارد این باشگاه می شوید، کسی به شما نمی گوید صبح بخیر بلکه می گویند حالا وقت بردن است و من هم سالها به عنوان یک پسر بچه طرفدار پورتو بودم.

 

* شرایط پورتو مقابل یوونتوس؟


بازی های فشرده ای داشتیم و بعضی از بازیکنان ما بیش از اندازه بازی کردند و به همین خاطر است که شرایط فیزیکی بعضی از آنها شاید مناسب نباشد اما کار من به عنوان مربی این است که راه حلی برای این مسئله پیدا کنم. ما می خواهیم به مرحله بعد صعود کنیم و می دانیم که یوونتوس برای این بازی به بعضی از بازیکنانش مقابل لاتزیو استراحت داده بود و بعضی از بازیکنان مهمش مانند کوادرادو، بونوچی و کیه لینی به این بازی می رسند. به هر حال بازی یازده در مقابل یازده برگزار می شود و تاریخچه پورتو در این رقابت ها بسیار غنی است. ما مقابل تیمی قرار می گیریم که در سالهای اخیر به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است و برای قهرمانی در این رقابت ها سرمایه گذاری کرده اند. پس باید به عنوان یک تیم تمام تلاشمان را انجام دهیم تا به پیروزی برسیم. می دانیم که دیدار دشواری است ولی ما هر کاری که شده انجام می دهیم تا به مرحله بعد صعود کنیم.

پورتو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پورتو بعضی از بازیکنان برای این بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۴۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: شاید زمانی نیز بیاید که اسم من را صدا می‌زنند، درحالی‌که مربی دیگری روی نیمکت این تیم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس شامگاه _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در کنفرانس‌خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم لیگ‌برتر اظهار کرد: دربی امروز اصفهان با احساسات مواجه شد و بازی ساده‌ای برای ما نبود، در این بازی از خودمان ثبات را نشان دادیم و در طرف مقابل هم ذوب‌آهن با توجه به اتفاقات اخیر از نظر احساسی به تیم ما برتری داشت اما به بازیکنان خودم بابت تلاش، کنترل کردن خود بر بازی و اتفاقاتی که در طی دو بازی اخیر و جو پیرامون تیم داشتند، تبریک می‌گویم.

وی افزود: در این بازی با یک‌گل پیروز شدیم که به نظر من لیاقت آن‌را داشتیم. به عنوان کسی که سازمان‌دهی حرفه‌ای را انجام می‌دهد باید از پس این مشکلات بر بیائیم و روی کار خودمان تمرکز داشته باشیم و بهترین خودمان را انجام دهیم. آرزو می‌کردیم در این بازی حمایت بیشتری از سوی هواداران سپاهان داشته باشیم اما بازهم باید کارمان را به‌صورت حرفه‌ای انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: نه‌تنها بازیکنان تیم من بلکه صورت خود من نیز پس از پایان بازی و موقع ترک زمین همانند بازنده‌ها بود. از هوادارانی که در بازی امروز از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم؛ درک می‌کنم شرایط ساده نیست اما همه‌چیز قابل تغییر است. حتی وقتی ببرید افرادی هستند که ضد شما رفتار کرده و از تیم‌تان حمایت نمی‌کنند اما به همه این تفاوت‌ها احترام می‌گذارم.

مورایس در پایان راجع‌به شعارهای هواداران علیه وی گفت: فکر نمی‌کنم این اتفاق برای اولین‌بار در این باشگاه باشد، اما شاید زمانی نیز بیاید که اسم من را صدا می‌زنند درحالی‌که مربی دیگری روی نیمکت است؛ نویدکیا دوست من و اسطوره باشگاه است، از نظر من برای بالا آمدن نباید پا روی کسی بگذاریم، با هم بودن را بیشتر قبول می‌کنم و آرزو می‌کنم ارزش درست را برای همه داشته باشیم.

کد خبر 745584

دیگر خبرها

  • آقایی: باید همیشه همینقدر متحد باشیم
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • گلزنی مهدی طارمی در بازی امشب پورتو مقابل گیمارش (فیلم)
  • آلیسون: بازگشت تاریخی مقابل بارسا خیلی فرق داشت
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • لورنتزو پلگرینی: به خاطر ده روسی خودمان را در آتش می‌اندازیم؛ رم در مسیر درستی قرار دارد
  • پاسخ مبهم کونسیسائو درباره بازگشت مهدی طارمی
  • سکوت معنادار سرمربی پورتو درباره طارمی
  • سکوت کونسیسائو درباره بازگشت طارمی
  • چطور مراقب همسایه های بالدارمان باشیم؟