Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@14:49:10 GMT

ماجرای درگیری هولناک محله فلاح چه بود؟+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۴۶۲۴

ماجرای درگیری هولناک محله فلاح چه بود؟+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام خبر بازداشت اوباشی که پنج دستگاه خودرو را در یکی از خیابان‌های منطقه فلاح تخریب کرده بودند، اظهار کرد: ساعت ۲۳:۳۰ پانزدهم اسفند ماه جاری، دو جوان در یک سوپرمارکت در یکی از کوچه‌های خیابان زمزم با یکدیگر درگیر شدند که درگیری در محل مذکور خاتمه یافت، اما یک ساعت بعد از این ماجرا (ساعت ۰۰:۳۰ بامداد ۱۶ اسفند) یک دستگاه وانت‌پیکان با چهار سرنشین (یکی از طرفین درگیری و دوستان وی) مجدداً در محل مذکور حضور یافته و اقدام به تخریب خودرو‌های پارک شده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: بلافاصله بعد از اعلام این خبر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، عوامل عملیات کلانتری ۱۶۱ ابوذر در محل حاضر شدند، اما این اوباش با دیدن مأموران پلیس، پا به فرار گذاشتند.

بیشتر بخوانید

دستگیری عاملان درگیری مسلحانه در خیابان نبرد کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی تصریح کرد: پس از تحقیقات اولیه میدانی مشخص شد، اوباش مذکور خودروی وانت‌پیکان خود را در یکی از کوچه‌های اطراف محل شرارت به جای گذاشته‌اند که مأموران انتظامی با استفاده از پلاک خودروی وانت‌پیکان، متهم اصلی پرونده را که سوابق متعدد در زمینه سرقت لوازم خودرو، حمل و فروش موادمخدر و تخریب اموال دارد، شناسایی کرده و وی را در منزلش در حاشیه تهران بازداشت کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در ادامه نیز سه متهم دیگر این پرونده در مجموع در کمتر از ۱۲ ساعت بازداشت شدند.

موقوفه‌ای ضمن هشدار جدی به مخلان نظم و امنیت عمومی، متذکر شد: پلیس با افرادی که بخواهند تحت عناوینی همچون اوباش‌گری برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند، مماشات نمی‌کند و با آن‌ها برخورد جدی خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه اجازه عرض‌اندام را به اوباش نمی‌دهیم، از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت‌های اوباش در محلات خود، به سرعت مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا اقدامات پلیسی صورت گیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: درگیری ضرب و شتم نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگان‌گیری در محله دولت آباد شهر ری

به گزارش «تابناک»، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح جزئیات گروگانگیری در جنوب تهران اظهار کرد: فردی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از ربوده شدن یک مرد جوان از اتباع کشورهای همسایه خبر داد و گفت در قبال آزادی این مرد جوان مبلغ زیادی پول از آنها درخواست شده است.

وی با بیان اینکه پس از دریافت این خبر موضوع بلافاصله در دستور کار عوامل کلانتری دولت آباد قرار گرفت، گفت: تیم عملیات کلانتری به‌منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام شرارت‌آمیز آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: در بررسی جزئیات این پرونده مشخص شد، علت ربایش و گروگان گیری دریافت باج بوده است.

وی ادامه داد: عوامل پلیس با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و بررسی سرنخ‌های موجود به سرعت مخفیگاه متهمان در محدوده دولت‌آباد را شناسایی کردند.

طرهانی از انجام سریع هماهنگی‌های لازم در این خصوص خبر داد و گفت: پرسنل عملیات کلانتری سریعاً به موقعیت اعزام شدند، پس از حضور مأموران در محل طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سه متهم که از اتباع کشور همسایه بودند، دستگیر شدند و سه فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

فرمانده انتظامی ری از اعتراف متهمان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی خبر داد و افزود: متهمان انگیزه خود از این اقدام را دریافت ۲۰۰ میلیون تومان عنوان کردند.

وی گفت: متهمان دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان جنایت هولناک در بوستان نهج البلاغه
  • حمله با کلت کمری به مغازه دار شیرازی / یک نفر دستگیر شد
  • مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰
  • طبالی سحرگاهی؛ سنتی دیرینه در مهریز
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • گروگان‌گیری در محله دولت آباد شهر ری
  • همراهی مردم با پلیس برای پیشگیری از سرقت
  • لیگ برتر والیبال؛ مصاف پیکان و فولاد با یک ساعت تاخیر
  • نیمه‌نهایی حساس والیبال با یک ساعت تاخیر
  • اطلاعیه قطعی و افت فشار آب در مهاباد