Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در جشنواره مالک اشتر سپاه پاسداران ۲ مقام نخست در سطح بسیج و مقام نخست در سطح استان کرمانشاه را کسب کرد.

در این جشنواره سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه حضرت نبی اکرم (ص) موفق به کسب عنوان موفق‌ترین سازمان و گروه جهادی در بسیج و موفق‌ترین سازمان قشری در استان کرمانشاه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا و بر اساس ارزیابی‌های انجام شده مبتنی بر فرایند اشراف کلی ریاست سازمان بسیج مستضعفین در وضعیت و عملکرد سال ۱۳۹۸، سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه مفتخر به کسب عنوان موفق‌ترین سازمان قشری سطح بسیج در پنجمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج و اخذ لوح افتخار سازمانی از سوی سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین شد.

در متن لوح افتخار سازمانی آمده است:

در راستای تدابیر فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و بر اساس ارزیابی‌های انجام شده مبتنی بر فرایند اشراف فرماندهی کل سپاه در وضعیت و عملکرد سال ۹۸ مفتخر به کسب رتبه موفق‌ترین سازمان قشری در سطح بسیج در پنجمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج شده‌اید، بی شک این موفقیت مرهون تلاش و مجاهدت یکایک همکاران عزیز و خدوم آن سازمان می‌باشد.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌ها و مجاهدت‌های بی‌وقفه و مخلصانه شما تقدیر و تشکر نمایم.

ان شاالله با اتکا به خداوند سبحان و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه و شریف) و پیروی از رهنمودهای نایب برحقش امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در خدمت صادقانه به اسلام و انقلاب و توسعه تفکر بسیجی، موفق باشید.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان و مسئول اشراف کلی سازمان بسیج مستضعفین

این سازمان موفق به کسب موفق‌ترین سازمان قشری در سطح سپاه استان در دهمین جشنواره مالک اشتر سپاه حضرت نبی اکرم (ص) از سوی سرتیپ دوم پاسدار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) شد.

گفتنی است، هدف جشنواره مالک اشتر، معرفی برترین و موفق‌ترین رده‌های سپاه و بسیج به صورت سالانه و با انگیزه ایجاد رقابت و الگو سازی بین رده‌ها از اهداف این جشنواره می‌باشد. همچنین نوآوری در اجرای برنامه‌ها، چابکی، نگاه‌های بلند مدت و الگوهای جهادی از ملاک‌ها رده‌های برتر بوده است.

کد خبر 5165068

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه سازمان بسیج مهندسین سازمان بسیج مستضعفین جشنواره مالک اشتر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گرگان اردبیل شهرستان کرج عکس استانها انتخابات 1400 شیراز اراک کاشت نهال و درخت سپاه حضرت نبی اکرم جشنواره مالک اشتر بسیج مهندسین سازمان بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۴۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ امدادرسانی‌های نیروهای بسیج و سپاه در مناطق سیل‌زده

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان: تا زمانی که نیاز باشد، از تخلیه آب خانه‌ها، تا توزیع اقلام موردنیاز، در کنار سیل‌زدگان هستیم.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • دیدار مدیرکل انتقال خون یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان 
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • وقتی نبود سرعت گیر در خیابان مالک اشتر شمالی کرمان جان دانش آموزان را نشانه گرفت + فیلم
  • با هم افزایی بسیج اساتید و نهاد نمایندگی اهداف نظام بیش از پیش محقق می‌شود
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • ابعاد عملیات «وعده صادق» بسیار گسترده است
  • فیلم/ امدادرسانی‌های نیروهای بسیج و سپاه در مناطق سیل‌زده