Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در ششمین دوره ارزیابی خدمات الکترونیکی سازمان ها در بین ۱۵۴ دستگاه اجرایی به عنوان یکی از ۱۰ سازمان برتر انتخاب و رتبه اول را در بین شرکت ها و سازمان های تابعه وزارت راه و شهرسازی کسب کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شاپور پولادی از برگزاری ششمین دوره ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی کشور خبر داد و گفت:  بر اساس ارزیابی نهایی این دوره، شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در جمع ۱۰ دستگاه برتر کشور قرار گرفت و رتبه اول را در بین شرکت ها و سازمان های تابعه وزارت راه و شهرسازی کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع ادامه داد: در این دوره ارزیابی، ۱۵۴ دستگاه اجرایی کشور از منظر ۳۱ شاخص و ۹ نشانگر با معیارهای مشخص مورد سنجش قرار گرفتند.

وی چهار محور اصلی را معیار این سنجش معرفی کرد و افزود:‌ این سنجش بر مبنای اولویت سیاسی در حوزه دولت کاربر محور ، دولت شفاف ، دولت یکپارچه و دولت مشارکتی بررسی و نتایج اعلام شد.

پولادی توضیح داد: مطابق با شاخص دولت کاربر محور قابلیت استفاده مردم از خدمات و میزان ارائه آنلاین خدمات مورد ارزیابی قرار گرفته است. در شاخص دولت یکپارچه دسترسی به زیرساخت‌های توانمندساز و ارائه خدمات الکترونیکی یکپارچه دستگاه‌های دولتی مدنظر بود در همین حال در شاخص دولت شفاف، شفافیت فرآیند ارائه خدمات و میزان شفافیت دستگاه‌های اجرایی و در شاخص دولت مشارکتی میزان الکترونیکی بودن مشارکت دستگاه‌ها و تصمیم گیری آنها مورد پایش قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مادر تخصصی ساخت وتوسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور معاون توسعه مدیریت و منابع شفاف‌ سازی رویه‌ها و سیستم گردش اطلاعات را یکی از مهمترین اقدامات  شرکت در این راستا برشمرد و توضیح داد:‌ ارایه انواع سامانه های الکترونیکی، اتوماسیون اداری، پیاده سازی بانک اطلاعاتی متمرکز و جامع و برقراری ارتباط بین سامانه های ایجاد شده بخشی از خدمات این شرکت در راستای حفظ حقوق شهروندی و تحقق اهداف دولت الکترونیک است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: دستگاه ها شاخص دولت حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت دستگاه ابزار آزمون تصویر دستگاه پرتو ایکس کانتینری در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت گفت: این دستگاه در گمرکات و صنایع بزرگ کاربرد دارد و با توجه به اینکه کشور ما در این حوزه تحریم است ما آن را در کشور خودمان ساختیم.
علیرضا هما افزود: دستگاه های ایکس ری گمرکات نیاز به ابزار آزمون دارند تا کارشان را انجام دهند که این ابزار آزمون برای اولین بار در شرکت فاتح ساخته شده است. 
وی با اشاره به اینکه جلوگیری از ورود قاچاق یکی از کاربرد های این ابزار آزمون است گفت: کانتینر در روز گذشته تحویل گمرک آستارا شد و با موفقیت کارش را انجام داد.
پیش از این فناوری این تکنولوژی در اختیار برخی کشورهای اروپایی و آمریکا بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش تولید ۹ میلیون تنی محصولات کشاورزی در دولت سیزدهم
  • افزایش ۹ میلیون تنی تولید گندم در دولت سیزدهم
  • اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاههای اجرایی ارایه می شود
  • ساخت دستگاه ابزار آزمون تصویر دستگاه پرتو ایکس کانتینری در قم
  • ارایه جدیدترین دستاورد‌های درمان سرطان‌های دستگاه ادراری
  • ارایه جدیدترین دستاوردهای درمان سرطان های دستگاه ادراری
  • پیشنهاد افزایش تسهیلات ساخت مسکن روستایی به دولت ارایه می‌شود