Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب امین زاده روز دوشنبه در جلسه ستاد تسهیل میانه با اشاره به ظرفیت های فولادی استان آذربایجان شرقی گفت: در آینده نزدیک خبرهای خوبی را در حوزه فولاد استان خواهیم شنید.

امین زاده با اشاره به اینکه هماهنگی و اهتمام لازم برای حل و فصل مشکلات صنعت و معدن وجود دارد، اضافه کرد:  با فراهم کردن الزامات طرح های تولیدی از لحاظ زیست محیطی و فرآیند تولید درصدد تداوم فعالیت واحدها و ایجاد بستر مناسب برای آغاز فعالیت های جدید هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا مشایخی فرماندار ویژه میانه نیز در این جلسه با اشاره به اینکه مجتمع فولادی در شهرستان، نگین صنعت آذربایجان محسوب می شود و جزو طراز اول های استان است بر لزوم برگزاری جلسه ای تخصصی در استان یا شهرستان برای بررسی مسائل مجتمع شامل نورد، احیا و فاز ذوب تاکید کرد.

وی رسیدگی به برخی مسائل و مشکلات فاز نخست و توسعه فاز دوم احیای فولاد میانه براساس ماده ۱۱ قانون هوای پاک را خواستار شد و افزود: توسعه طرح نیازمند رفع تمامی نواقص زیست محیطی است که در قالب ستاد تسهیل تصمیم گیری خواهد شد.

مشایخی همچنین با اشاره به فعالیت تیوا صنعت در میانه و کاربری جدید این مجموعه با نام اتوبوس سازی و کامیون سازی شرکت گروه تیوا صنعت، خواستار رفع مشکل زیست محیطی این واحد جدید در سریعترین زمان ممکن شد.

وی خاطرنشان کرد: با کوچکتر شدن ۵ تا ۶ برابری حریم شهر و تصویب طرح جامع شهری بسیاری از مشکلات زیست محیطی میانه نیز رفع خواهد شد.

مشایخی با بیان اینکه بنای کار ما فعال بودن واحدهای تولیدی با دادن فرصت و رصد و پایش اجرای آن خواهد بود، افزایش تولید و اشتغال را از جمله نیازهای شهرستان برشمرد و گفت: با رفع موانع تولید، درصدد ایجاد زمینه برای اشتغال های جدید و جهش تولید هستیم.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی میانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی میانه وزارت صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی میانه اخبار کنکور زیست محیطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۵۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی

عکاس: مهدی زوار

دیگر خبرها

  • تخصیص ۴۰ درصد از سود شرکت‌های پتروشیمی به تکمیل زنجیره ارزش
  • تنوع سبد محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی
  • تلاش برای تکمیل زنجیره ارزش مشتریان به‌دست دانش بنیان‌ها