Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید کلانتری معاون تحقیقات و فناوری موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در برنامه گفت و گوی ۱۸:۳۰ در خصوص فرایند کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی کرونا به نام "رازی کوو پارس" تصریح کرد: در مرحله اول طی یک هفته ۱۳ نفر واکسینه شده اند که نتایج آن خوب بوده یعنی تاکنون عوارضی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص تاثیر ایمنی زایی واکسن هنوز زود است که قضاوت کنیم.

او ادامه داد:در فاز اول، تزریق این واکسن تا اردیبهشت ماه ادامه دارد. دو هفته پس از تزریق ایمنی زایی واکسن را آزمایش می کنیم. مرحله دوم تزریق واکسن " کووپارس" ۲۱ اسفند انجام می‌شود. دوباره بعد از دو هفته اثر این واکسن کنترل می شود که بیشترین اثر واکسن ، دو هفته بعد از تزریق مرحله دوم مشخص می شود که در آن زمان می توانیم در خصوص ایمنی زایی این واکسن نظر بدهیم.

کلانتری گفت: اینکه واکسن  در این مرحله عارضه کوتاه مدتی نداشته است این جرات را به ما می دهد که کار را ادامه دهیم . فاز اصلی تزریق این واکسن با ۱۲۰ نفر از  فردا سه شنبه آغاز می‌شود.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کووپارس واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۵۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی به رکورد سیدجلال حمله می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران هفته گذشته در شرایطی با پنج گل ترکمنستان را در تهران شکست داد که حسین کنعانی در آن مسابقه دبل کرد تا روند خوب روزهای اخیرش را ادامه بدهد.

کنعانی پیش‌ از دبل برای تیم ملی طی دو هفته سه گل برای پرسپولیس زده بود تا این روزها در آماده‌ترین فرم خود قرار داشته باشد. گلزنی‌های او کنار عملکرد خوب دفاعی‌اش رخ داده است.

کنعانی با ۶ گل زده با پیراهن تیم ملی در رده سومین مدافع برتر تاریخ ایران قرار دارد. هادی عقیلی با ۹ گل اول است و در رده دوم سیدجلال حسینی با ۸ گل قرار دارد. کنعانی با توجه به بازنشستگی عقیلی و حسینی فرصت دارد با ادامه گلزنی‌هایش گلزن‌ترین مدافع آخر تیم ملی بشود‌.

دیگر خبرها

  • ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل توزیع شد
  • سقز چیست و چه خواصی دارد؟
  • چرا بجای درمان های گران قیمت از سقز استفاده نکنیم؟
  • بزن‌بزن بی‌سابقه در نبرد حساس لیگ یک (عکس)
  • توزیع ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل بین پرورش دهندگان بومی در قاینات
  • هیئت بررسی و رفع مشکلات بیمارستان رازی ایلام تشکیل شود
  • عیدی ایران خودرو به متقاضیان ثبت نام خودرو در سال ۱۴۰۳ + جزییات
  • ادامه فراخوان متقاضیان محصول پارس پس از تعطیلات نوروزی
  • کنعانی به رکورد سیدجلال حمله می‌کند
  • تحقیقات دانشگاه آکسفورد در مورد سرطان ریه