Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@21:22:19 GMT

نگرش‌ها به مقوله تعلیم و تربیت باید تغییر کند

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۵۳۸۵

نگرش‌ها به مقوله تعلیم و تربیت باید تغییر کند

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن حاجی میرزایی روز دوشنبه در نشست با دانش آموزان منتخب استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه کرونا همه مناسبات جمعی را تحت تأثیر قرار داده و به آموزش یک ضربه اساسی زده است، افزود: تلاش ما این است که جلوی افت آموزش و پرورش را در تاثیرپذیری از شرایط شیوع کرونا بگیریم.

وی با بیان اینکه این فضا در کنار همه تهدیداتی که داشته است، فرصت‌های طلایی نیز دارد، یادآور شد: خلاقیت، نوآوری و ظرفیت‌های ذهنی انسان‌ها در تغییرات بروز می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی میرزایی تاکید کرد: ما باید در عرصه فضای مجازی خودمان را تقویت کنیم چرا که آینده در این فضا اتفاق می‌افتد.

وزیر آموزش و پرورش با یادآوری اینکه نقش معلم قابل کاهش و حذف کردن نیست، گفت: نرم افزار شاد و تلویزیون ابزارهای دست معلم است.

محسن حاجی میرزایی صبح امروز وارد فرودگاه بین المللی شهید مدنی شد و پس از دیدار با امام جمعه تبریز در نشست‌های جداگانه با معلمان و اصحاب فرهنگیان آذربایجان شرقی و دانش آموزان منتخب استان شرکت کرد.

امروز همچنین بخش نخست دهکده ورزشی دانش آموزی استان آذربایجان شرقی با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح و بخش‌هایی نیز کلنگ زنی شد.

کد خبر 5165148

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی تعلیم و تربیت اسلامی ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گرگان اردبیل شهرستان کرج عکس استانها انتخابات 1400 اراک شیراز کاشت نهال و درخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۵۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است

مهدی نوید ادهم   در گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق سیستان و بلوچستان، این استان را استانی با موقعیت استثنایی در نظام حکمرانی کشور عنوان کرد و گفت: این استان دارای فرصت‌ها و تهدیدهای متعددی است.

وی مهمترین فرصت‌های سیستان و بلوچستان را نیروی انسانی، منابع و تاریخ پر افتخار این استان بیان کرد و افزود: تهدید عدم توسعه یافتگی استان و رنج مضاعف مردم در این مقوله را نیز نباید فراموش کرد.

رئیس کمیسیون مدرسه یاری جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ادامه داد: آموزش و پرورش نقاط آسیب پذیری دارد که یکی از مصادیق آن در سیستان و بلوچستان فاصله معنادار شاخص‌های مختلف آموزشی و تربیتی با میانگین کشوری است.

وی بیان کرد: این کمیسیون با هدف کمک به شاخص‌های آموزشی و تربیتی و فضاها، کارگروه خاص سیستان و بلوچستان را تشکیل داده و به دنبال بهره‌گیری از ایده‌ها، اندیشه‌ها، افکار و برنامه‌های همه صاحب نظران در مسیر توانمندسازی نیروی انسانی و کمک به مدارس این استان خواهد بود.

نوید ادهم خاطرنشان کرد: یکی از بدیهیات در مسیر تحقق اهداف مدرسه یاری، لزوم هماهنگی و برنامه‌ریزی برای ورود خیرین و گروه‌های جهادی در مناطق و شهرستان‌ها با هدف رعایت عدالت در این مقوله خواهد بود.

وی گفت: موضوع مهم و مورد انتظار خیرین در هر منطقه و شهرستانی، مشارکت، همراهی و پای کار بودن مردم در کنار آنان خواهد بود تا مقوله حضور خیرین عزیز اثربخش‌تر از گذشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد
  • خسروپناه: تعلیم و تربیت اولویت اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی است
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی