Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@20:46:33 GMT

آبشار درازکش یکی از زیبایی های ایران + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۵۶۵۰

آبشار درازکش یکی از زیبایی های ایران + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، آبشار درازکش یکی از زیبایی های بندپی شرقی در شهرستان بابل می باشد. این آبشار ٧ متری زیبا که در دل جنگل قرار گرفته در ارتفاع ٣۶۰ متری از سطح دریا واقع شده است و در تمام فصول سال پر آب می باشد.

جاذبه‌های طبیعی این منطقه شامل دشت ها، جلگه ها، جنگل و کوهستان می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منطقه از لحاظ موقعیت جغرافیایی با بخش‌های گتاب، بندپی غربی، بابلکنار شهرستان بابل و همچنین لفور سوادکوه، ییلاقات فیروزکوه و هراز همسایه بوده و با آن‌ها جاده ارتباطی دارد.

 

 

بیشتر بخوانید

پايتخت هيجان دنيا را بشناسید + فیلم

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانستنی ها جاذبه گردشگری طبیعت زیبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۵۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی ۴۰۹ میلی‌متری زرآباد و تخریب گسترده زیرساخت‌ها

یونس نهنگی   اظهارکرد: بیش از ۱۲۰ کیلومتر جاده بین مزارع کشاورزی در شهرستان زرآباد تخریب و امکان تردد نیست و نیاز شدید به ماشین آلات سنگین برای بازگشایی مسیرها هستیم.

وی افزود: این مورد مرمت جاده دسترسی به اراضی کشاورزی خیلی ضروری است چون اگر آب به محصول نرسد و رسوب برداشته نشود کشاورزی اندک بجا مانده نیز از بین می‌رود.

رییس شورای اسلامی شهرستان زرآباد بیان کرد: همچنین بیش از ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی و موتور پمپ از بین رفته و خسارت جدی وارد شده است.

وی تصریح کرد: خسارت زیادی به زیرساخت آب و برق، راه و تلفن زرآباد وارد شده و در محل ادارات راهداری و ستاد بحران این شهرستان یک دستگاه سنگین لودر و بلدوزر وجود ندارد و زرآباد در محاصره آب قرار دارد.

نهنگی تاکید کرد: درخواست ماشین آلات راه‌سازی و تانکر آبرسانی داریم که در شهرستان مستقر شوند تا در مواقع بحران به مردم خدمات داده شود.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود در بارندگی ۴۰۹ میلی‌متری زرآباد که در نیم قرن اخیر بی سابقه بوده و با توجه به خسارت‌های وارده به زیرساخت‌های معابر شهری، عمرانی، کشاورزی و همچنین سفر وزیر کشور اعتبارات ویژه‌ای برای برون رفت از مشکلات پیش اومده تخصیص یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر
  • خروش آبشار شیرلان از دل کوه‌های هریس + فیلم
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • رفع تصرف اراضی مستحدث ساحلی در شهرستان نور
  • جشنواره زیبایی شتر در شهرستان آق قلا برگزار شد
  • بارندگی ۴۰۹ میلی‌متری زرآباد و تخریب گسترده زیرساخت‌ها
  • آزرده خاطر شدن اهالی روستای یل چشمه سفلی از نابودی جنگل + تصاویر
  • آبشار رؤیایی ایران در لرستان
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در شهرستان بابل