Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بخشی از مصوبات ستاد تنظیم بازار اجرا نمی‌شود، گفت: تمام توان خود را برای نظارت و کنترل بازار به کار می‌بریم.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از نشست فوق‌العاده کمیسیون اقتصادی با دستور کار بررسی وضعیت بازار کالا‌های اساسی در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه گزارش جامعی از وضعیت بازار، موجودی کالا‌ها و برنامه‌های وزارت صمت در زمینه تنظیم بازار با توجه به فرا رسیدن عید نوروز ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خوشبختانه در خصوص تأمین کالا‌های اساسی مشکلی نداریم و روغن به میزان کافی در حال عرضه در بازار است، افزود: همچنین موجودی خوب و مناسبی برای میوه شب عید داریم.

وزیر کابینه دوازدهم با بیان اینکه از امروز عرضه را در بازار شروع کردیم، تصریح کرد: ما تمام توان خود را برای برخورد با دلالان و واسطه‌گران با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی به کار برده‌ایم.

وی با بیان اینکه به دنبال حذف دلالان از بازار هستیم، اضافه کرد: از هفته گذشته مصوب شد عرضه محصولات کشاورزی در میادین به صورت مستقیم شروع شود که با این کار قیمت‌ها کاهش خواهد یافت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بخشی از مصوبات ستاد تنظیم بازار اجرا نمی‌شود، تصریح کرد: ما به دنبال اجرای این مصوبات هستیم.

این وزیر کابینه دوازدهم با اشاره به فعالیت سه شیفت برخی کارخانجات ادامه داد: حدود ۸.۵ میلیون تن کالا از گمرکات ترخیص شده است، از سوی دیگر صادرکنندگان می‌توانند ارز خود را در نیما بفروشند یا برای واردات مواد اولیه مورد نیاز تولید، استفاده کنند.

وی با بیان اینکه مولفه‌های بسیاری بر گرانی اثرگذار است، یکی از این عوامل را نرخ ارز دانست و افزود: تمام توان خود را برای نظارت و کنترل بازار به کار می‌بریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علیرضا رزم حسینی ستاد تنظیم بازار قیمت میوه قیمت گذاری تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های فرهنگی بر اساس برش استانی مهندسی فرهنگی اجرا شود

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور گفت: پس از تشکیل قرارگاه شورای فرهنگ عمومی باید تمامی برنامه‌ها بر اساس برش استانی در مهندسی فرهنگی کشور اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت‌_ در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قزوین که در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: پس از تشکیل قرارگاه شورای فرهنگ عمومی باید تمامی برنامه‌ها بر اساس برش استانی در مهندسی فرهنگی کشور اجرایی شود. فرمانده قرارگاه‌های شورای فرهنگی عمومی، امام جمعه و استانداران هستند که بایستی بر اجرای دقیق مصوبات این شورا نظارت کافی داشته باشند.

وی اضافه کرد: در هر استان معاونت اجتماعی فراجا، اداره‌کل اطلاعات و اطلاعات سپاه از منابع ارزشمند و گنجینه‌های رصد مسائل محسوب می‌شوند که باید از این ظرفیت‌ها بهره‌برداری کرد و در طرح و برنامه‌ریزی قرارگاه فرهنگ عمومی هم از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور ادامه داد: در هجدهمین سفر استانی تصمیم گرفتیم به قزوین بیاییم تا در شورای فرهنگ عمومی به موارد مهم و اساسی اشاره کنیم تا ارتقای فرهنگی بیشتری را در این استان شاهد باشیم. قزوین دارای ۶ سرمایه معنوی و تمدنی است که آنها را باید در حوزه‌های تاریخی، شهدا، فرهنگ و هنر، علمی، مدیریتی و اجتماعی مورد تاکید قرار داد.

خسروپناه با بیان اینکه در مسیر کارهای فرهنگی باید از تمامی دستگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و گروه‌های مردمی استمداد گرفت، ادامه داد: در سطح کشور هم سازمان بازرسی را به خدمت گرفتیم که بر اجرایی شدن مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی نظارت داشته باشد.

وی نقش رسانه‌های مجازی را در پیشبرد اهداف فرهنگی کشور بسیار مهم دانست و تصریح کرد: توجه به چنین رسانه‌هایی باید سرلوحه کارها باشد و حتی پیشنهاد می‌کنیم نماینده‌ای از فعالان رسانه‌های مجازی جهت حضور در نشست‌های شورای فرهنگ عمومی استان هم معرفی شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: مصوبات این شورا از سوی استاندار ابلاغ می‌شود که البته پیش از این مصوبات از سوی دبیر ابلاغ می‌شد، به همین دلیل اگر مصوبه‌ای از سوی دستگاهی اجرا نشده، باید متولی آن برای مدیریت ارشد استان گزارش دهد که چرا کار انجام نداده است.

کد خبر 747053

دیگر خبرها

  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • برنامه‌های فرهنگی بر اساس برش استانی مهندسی فرهنگی اجرا شود