Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، فاز اول دهکده ورزشی دانش آموزی استان در تبریز در مساحت کلی یک هزار و ۸۲۳ متر مربع به صورت سالن چند منظوره با متراژ اداری ۲۰۶ مترمربع، سالن بدنسازی ۱۷۶ مترمربع، سالن فوتسال یک هزار و ۲۸۶ مترمربع و میدان فوتسال ۸۰۰ مترمربع و با هزینه پنج میلیارد تومان احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با حضور وزیر آموزش و پرورش زمین‌های ورزشی تنیس، والیبال ساحلی و زمین چمن مصنوعی هم در این مجموعه کلنگ زنی شد.

امروز حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش همچنین به صورت ویدئو کنفرانس ۱۱ طرح عمرانی و آموزشی دیگر را در استان افتتاح و دستور آغاز عملیات اجرایی حدود ۴۰ طرح دیگر در مناطق مختلف این استان را صادر کرد.

او از کتاب زندگی‌نامه و کارنامه خیّر مدرسه‌ساز "حاج رضا نظری " هم در حاشیه مراسم دهکده ورزش دانش آموزی استان رونمایی کرد.

او در آیین افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان اینکه جامعه با آگاهى رونق پیدا می‌کند و نقطه آغاز زندگى است گفت: مدرسه و خانه دو کانون مهم فهمیدن هستند و نخستین بارقه‌های فهم در خانه ظهور و در مدرسه قوام پیدا می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش افزود:همه کسانی که در ساخت مدرسه سهیم هستنددر حقیقت در ساخت جامعه و آینده و همه مظاهر سازندگى و پیشرفت در کشور سهم دارند.

حاجی میرزایی تاکید کرد:سلامت و تربیت جسمی همانند تربیت روانی، اجتماعى، اخلاقی، سیاسی و اقتصادی یک وزن را دارد و بخشی از فرایند تربیت است.

او با اشاره به اینکه توده‌های بدنی ۱۳ میلیون و ٣٠٠ هزار دانش آموز اندازه گرفته شده است و حدود ٣٠ درصد دانش آموزان چاق هستند یا اضافه وزن دارند گفت: بسیاری از بیمارى‌ها تحت تاثیر چاقی افزایش پیدا می‌کند.

وزیرآموزش وپرورش اضافه کرد: تنها موردى که دانش آموزان را تهدید میکند کرونا نیست و ما باید تعادل هوشمند بین ملاحظاتی که از نظر کرونا دانش آموزان را تهدید می کند و سایر خطرات خانه ماندن ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش دانش آموزان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۵۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه به سمت تحصیل در هنرستان رفتند

صحرایی  در مراسم بهره‌برداری از آموزشگاه مشارکتی ۶ کلاسه خدیجه نجم‌الدین مهدی‌شهر گفت: دستگاه تعلیم و تربیت سیاست توسعه متوازن را در پیش گرفته است.

وی بیان کرد: پیشرفت ایران در بسیاری از حوزه‌ها نتیجه فعالیت و زحمات معلمان در تربیت فرزندان این کشور در مدارس است.

آموزشگاه مشارکتی ۶ کلاسه خدجیه نجم‌الدین در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۹۲۰ مترمربع و زیربنای ۹۰۲ مترمربع به همت اداره‌کل نوسازی استان سمنان و خانواده معلم شهید مرادی احداث شده است.

وی در سفر به سمنان علاوه بر افتتاح این مرکز، از پروژه‌های اجرایی و طرح‌های نیمه‌تمام آموزشی در مهدیشهر، سرخه و سمنان نیز بازدید کرد. همچنین استخر شهدای دانش‌آموز شهرستان سمنان نیز با حضور مرادصحرایی به بهره‌برداری رسید.

بازدید از از دبیرستان پروفسور قاسمعلی عمرانی آرمان روشن و پروژه مشارکتی در حال ساخت مجتمع آموزشی و تربیتی ۲۴ کلاسه حیات طیبه و ساختمان جدید و در دست تجهیز اداره‌کل آموزش و پرورش استان نیز بخشی از برنامه سفر وزیر آموزش و پرو. رش به استان سمنان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید
  • نیمی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه به سمت تحصیل در هنرستان رفتند
  • روایان پیشرفت در مدارس آذربایجان شرقی راه اندازی شود
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • آمادگی آذربایجان‌غربی برای میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزی
  • آماده میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزان هستیم
  • آذربایجان غربی برای میزبانی از رویداد‌های ملی ورزش دانش آموزی آمادگی دارد
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب
  • فضاى ورزش دانش آموزى استان آذربایجان‌غربی ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافته است