Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@06:23:22 GMT

۹۴ پروانه مثبت زندگی در تهران صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۶۰۵۱

۹۴ پروانه مثبت زندگی در تهران صادر شد

 به گزارش ایرنا روابط عمومی بهزیستی شهر تهران، سیدسعید آرام روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: این تعداد مراکز، مراکزی غیردولتی است که براساس بند ۴ ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت پس از کسب پروانه فعالیت، مجموعه‌ای از خدمات سطح یک سازمان بهزیستی را در بستر فناوری اطلاعات در راستای بهتر زیستن آحاد جامعه ارائه می کنند، که به عنوان مرکز مثبت زندگی نامیده می ‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مراکز مثبت زندگی چند مددکار،   مدیر،  مسئول فنی و مسئول پذیرش با مدارک تحصیلی مددکاری، روانشناسی و علوم تربیتی مشغول به کار شده‌اند.

آرام ادامه داد: این مراکز علاوه بر خدماتی چون بازدید منزل، حمایت‌های مالی مستمر و غیرمستمر، صدور معرفی نامه‌های مختلف، نیاز سنجی، آموزش مهارت‌های زندگی، غربالگری بینایی و شنوایی به ارائه سایر خدماتی چون ثبت درخواست‌های فرزندخواندگی، تشکیل پرونده جدید برای مددجویان جدیدالورود در محدوده‌ی جغرافیایی محل خدمت اقدام می‌کنند.

وی خواستار شد که کلیه‌ توانخواهان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهر تهران با مراکز مثبت زندگی جهت به‌روزرسانی پرونده‌های خود همکاری کنند.

برچسب‌ها شهر تهران مراکز مثبت زندگی اداره کل بهزیستی استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران مراکز مثبت زندگی اداره کل بهزیستی استان تهران شهر تهران مراکز مثبت زندگی اداره کل بهزیستی استان تهران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، شاخص هم‌وزن امروز با ۳۷۹ واحد افزایش به ۷۲۳ هزار و ۵۶۶ واحد و شاخص قیمت با ۲۱۲ واحد افزایش به ۴۰۵ هزار و ۴۷۲ واحد رسید.

معامله‌گران در روز جاری در بورس تهران نزدیک به ۵ میلیارد و ۲۹۵ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش ۳۰ هزار میلیارد ریال با انجام ۱۷۶ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای فملی، فولاد، فارس، شپنا، شستا و نوری بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۲ واحد رشد، به ۲۴ هزار و ۶۱۵ واحد رسید.

معامله‌گران در بورس در فرابورس ایران ۸۹ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن دادوستد مالکیت نزدیک به سه میلیارد و ۹۳۵ میلیون سهم و اوراق بود.

نمادهای شگویا، هرمز، خاور و وسپهر بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیمارستان‌های شهر قم ملزم به دریافت پروانه ایمنی هستند
  • ۸۰ درصد هزینه گلخانه به صورت تسهیلات در اختیار افراد قرار می گیرد
  • شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی خواهان مجوز اقامت هستند
  • بهره مندی بیش از ۸۴ هزار بانوی خوزستانی از آموزش‌های مهارتی
  • ارائه خدمات ویژه به نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه‌های بوشهر
  • ۱۷ پروانه بهره‌برداری صنعتی در غرب خراسان رضوی صادر شد
  • ساختار مراکز مشاوره دانشگاه‌ها تغییر کرد
  • صدور پروانه ساخت فیلم جدید برای رسول صدرعاملی، علی‌اکبر ثقفی و مرتضی شایسته
  • رسول صدرعاملی، علی‌اکبر ثقفی و مرتضی شایسته در تدارک ساخت فیلم جدید