Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@05:35:51 GMT

شلیک نظامیان صهیونیست به دو فلسطینی در «بیت اللحم»

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۶۱۸۴

شلیک نظامیان صهیونیست به دو فلسطینی در «بیت اللحم»

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبریدوشنبه شب به وقت تهران ازشلیک نظامیان صهیونیست به دو فلسطینی خبر دادند.

به گزارش منابع خبری، ارتش صهیونیستی مدعی شده که این دو فلسطینی به سوی نیروهای صهیونیستی در «الخضر» در بیت اللحم کوکتل مولوتف (نوعی بمب دست ساز) پرتاب کردند.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» نیز در خبری  در این زمینه نوشت که نیروهای صهیونسیتی این دو فلسطینی را دستگیر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهر بیت‌اللحم در ۱۰ کیلومتری جنوب قدس اشغالی است.

نظامیان صهیونیست به تازگی با یورش به منزل چهار جوان از اهالی شهرک قباطیه، آن‌ها را بازداشت کردند. نظامیان رژیم صهیونیستی  همچنین یک جوان فلسطینی را در اردوگاه جنین، پنج جوان را در اردوگاه الدهیشه و شهرک الدوحه بازداشت کردند. نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی نیز چند نفر را بازداشت کردند.

یک رسانه فلسطینی نیز اخیرا نوشت که از زمان اشغال فلسطین در ۱۹۴۸ تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی ۱۰۰ هزار فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

خبرگزاری رسمی فلسطینی «وفا» در گزارشی به همین مناسبت اعلام کرد، از «یوم النکبه» (۱۹۴۸) تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی ۱۰۰ هزار فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که یازده هزار نفر آنها مربوط به انتفاضه دوم (۲۰۰۰-۲۰۰۵) تا به امروز است.

بر اساس این گزارش، تنها در سال ۲۰۱۴ (جنگ ۵۱ روزه) ۲۲۴۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و ۲۱۸۱ نفر آنها از نوار غزه بوده‌‌اند؛ تعداد شهدا در سال ۲۰۱۹ به ۱۵۱ نفر و در سال ۲۰۲۰ به ۴۸ نفر رسیده است.

خبرگزاری وفا افزود، رژیم صهیونیستی در سال گذشته میلادی پیکر ۱۳ شهید فلسطینی را تحویل نداده و تعداد پیکرهای شهدایی که نزد این رژیم نگه داشته شده به ۷۳ نفر رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نظامیان صهیونیست قدس اشغالی فلسطینی بیت اللحم بمب دست ساز شلیک نظامیان صهیونیست نظامیان صهیونیست دو فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۶۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای از حمله دیگری خبر داد که به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست انجام داده است.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در راستای واکنش به حمله های رژیم صهیونیستی به روستاهای استوار و منازل غیرنظامیان به ویژه کشتار حنین که به شهادت و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان منجر شد، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان امروز چهارشنبه ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ مرکز تجمع نظامیان دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6087758

دیگر خبرها

  • فریادهای خاموش: روایت‌های ناگفته از حمله به نورشمس | گزارش تصویری
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • حمله‌های بامدادی اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • تک‌تیراندازان قسام یک نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند
  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند
  • حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد