Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروژه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی در شهر جدید پردیس کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران؛  امروز دوشنبه 18 اسفندماه 99 با حضور عضو هیئت مدیره و مدیر کل دفتر توسعه فرهنگی اجتماعی شرکت عمران شهرهای جدید، مدیرعامل شرکت عمران، فرماندار، امام جمعه، شهردار، فرمانده سپاه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس اداره کتابخانه‌های پردیس و معاون کانون پرورش فکری استان تهران و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. پروژه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی در شهر جدید پردیس کلنگ‌زنی شد.

 این پروژه‌ها شامل کانون پرورش فکری کودکان فاز 11، کانون پرورش فکری کودکان فاز 8، کتابخانه فاز 8، گذر فرهنگ و هنر فاز 2، پارک کشاورزی فاز 3، پارک کشاورزی فاز 8 و پارک ورزش فاز 8 می‌باشد. همچنین علاوه بر کلنگ‌زنی این پروژه‌ها، از بخشی از مسیر سلامت فاز 8 و همچنین نقشه ویژه کودکان و نوجوانان شهر پردیس نیز رونمایی شد.

 کلنگ‌زنی این پروژه‌ها به صورت ویدیو کنفرانسی در آمفی تئاتر شرکت عمران برگزار شد و در پایان از مدیران بلوک و مجتمع‌های برتر مسکونی فازهای مختلف تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کلنگ زنی کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال شدن پروژه ساخت بزرگترین سالن آمفی‌تئاتر استان توسط دانشگاه پیام نور ایلام

ایسنا/ایلام رئیس دانشگاه پیام نور استان ایلام گفت: با حمایت‌های استانداری فاز دوم آمفی‌تئاتر دانشگاه پیام نور استان ایلام آغاز شد.

دکتر فرزاد اسفندیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: دانشگاه پیام نور استان ایلام با تلاش‌های فراوان  و با حمایت‌های دولت در مسیر رشد در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی در سطح کشور قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان ایلام گفت: با حمایت‌های استانداری فاز دوم آمفی تئاتر دانشکاه پیام نور استان ایلام از دی ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است.

وی افزود: این آمفی تئاتر یکی از بزرگترین آمفی تئاترهای استان ایلام است که با توجه به موقعیت مناسب شهری دانشگاه پیام نور مرکز استان، هم زمینه توسعه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه را فراهم می آورد و هم می تواند بسیاری از فعالیت های فرهنگی، اجتماعی ادارات و نهاد عمومی و مردمی استان را پوشش دهد.

اسفندیاری ضمن تقدیر از حمایت های صورت گرفته اعلام کرد: در دو سال گذشته در حوزه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور استان در جشنواره‌های حرکت، رویش، نشریات و.... به مقام های اول و دوم کشوری دست یافته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان
  • تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • رونمایی از دو عنوان کتاب در لرستان
  • لزوم راه اندازی مرکز شوق زندگی در کرمان/ انسجام بخشی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی کودکان و نوجوانان
  • احیای رصدخانه نجوم ایلام پس از ۱۳ سال تعطیلی‌
  • افزایش سن مجاز استفاده از شبکه‌های اجتماعی در انگلیس
  • راه‌اندازی دبیرخانه مالکیت فکری و بورسیه دانشجویی در پارک علم و فناوری البرز
  • فعال شدن پروژه ساخت بزرگترین سالن آمفی‌تئاتر استان توسط دانشگاه پیام نور ایلام
  • آخرین وضعیت معلولان در تهران | ۴ هزار نخبه علمی، فرهنگی و ورزشی در بین معلولان داریم | لزوم ایجاد یک پارک ویژه برای این شهروندان
  • توزیع هزار جلد کتاب بین کانون های پرورش فکری در سمنان