Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-جمعی از فرزندان شهدای خوزستان به مناسبت روز بزرگداشت شهدا با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، جمعی از فرزندان شهدای خوزستان به مناسبت روز بزرگداشت شهدا با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار باحضور فرزندان شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافعین حرم، طریق الحسین(ره)[شهدای حله] و لشکر بدر عراق برگزار شد.

 حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در دیدار جمعی از فرزندان شهدای خوزستان به مناسبت روز بزرگداشت شهدا ضمن تسلیت سالروز شهادت امام کاظم(ع)، مبعث پیامبر اکرم(ص) را تبریک گفت.

وی "صِراطَ الَّذینَ أَنعَمتَ عَلَیهِم" را یکی از آرزوهای هر انسانی برشمرد و ادامه داد: لازمه رسیدن به این مقام "وَ مَنْ یُطِعِ اللَّهَ وَ الرَّسُولَ فَأُولئِكَ مَعَ الَّذِینَ أَنْعَمَ اللَّهُ عَلَیْهِمْ مِنَ النَّبِیِّینَ وَ الصِّدِّیقِینَ وَ الشُّهَداءِ وَ الصَّالِحِینَ وَ حَسُنَ أُولئِكَ رَفِیقاً" است.

امام جمعه اهواز با بیان این‌که جایگاه شهید و شهادت والا است که‌ خداوند "شهید" را در ردیف صالحین و انبیاء قرار داده است، افزود: از شهادت چیزی بالاتر نیست و خداوند به فرزندان و خانواده شهدا عنایت کرده پدرشان شهید شود و این مساله جای بالیدن دارد.

اردوهای راهیان نور تداوم راه و خط شهدا است/ راهیان نور پیروی از مکتب اهل‌بیت (ع)80 درصد گلزارهای شهدا در خراسان جنوبی ساماندهی شدندنماینده کردستان در مجلس خبرگان: شهدا درخت آرامش و امنیت را در کشور کاشتندمسئولان حق ندارند در زمینه برگزاری کنگره شهدا کم‌کاری کنندفرمانداران استان زنجان برای برگزاری کنگره ملی شهدا اعلام آمادگی کردند

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به این‌که در صورت بررسی دستاوردهای انقلاب اسلامی به آن خواهیم بالید، گفت: 42 سال از انقلاب اسلامی گذشته و دوام انقلاب اسلامی به شخص نیست. تمام تلاش های دشمن به میدان آورده شده اما نتوانسته انقلاب اسلامی را از مسیر پر سرعت و با شتاب خود منحرف کند.

وی با بیان این‌که مسیر شهدا به حق بوده است و فرزندان آنها باید در این مسیر گام بردارند، عنوان کرد: فرزندان شهدا این سوال را از خودشان بپرسند که اگر اکنون پدرم بود چه کاری انجام می داد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به این‌که کارگروه‌های مختلف به میزان 80 کارگروه بناست تشکیل شود که تا این نقطه فاصله وجود دارد، خاطرنشان کرد: درخصوص ایجاد تشکل‌ یا کارگروه از جمله فرزندان شاهد و ایثارگران، دبیرخانه‌ای تشکیل شود و خود فرزندان شهدا فعال شوند، دبیر نیز مصوبات را پیگیری و بنده نیز حمایت خواهم کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این‌که انتخابات آینده اعم از ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر بسیار با اهمیت است، بیان کرد: باید بدانیم که انتخابات در کشور بیشترین اثر را در مدیریت‌ها برعهده دارد.

انتهای پیام/341/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حجت الاسلام والمسلمین نماینده ولی فقیه انقلاب اسلامی فرزندان شهدای فرزندان شهدا موسوی فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۶۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف

دریافت 25 MB

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، گفت: مصرف نعمت، آب، برق، گاز و … نباید بی حساب و کتاب باشد

کد خبر 6086257

دیگر خبرها

  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه