Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه با مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی مقرر شد تا سکونتگاه‌های غیررسمی به محدوده شهر پیرانشهر و سردشت ملحق شود. - اخبار استانها -

 کمال حسین پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  ارومیه ، با اشاره به بررسی و پیگیری پروژه‌های راهسازی و ستاد بازآفرینی دو شهرستان پیرانشهر و سردشت در ارومیه با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در این راستا محور نلاس-سردشت و ورودی پیرانشهر از سوی نقده مورد توجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اصلاح پیچ‌های خطرناک محور پیرانشهر-میرآباد و پروژه‌های ستاد بازآفرینی سردشت‌ و پیرانشهر مانند فرهنگسرای پیرانشهر، کانال شین‌آباد،مدرسه پیرانشهر، فضاهای سبز شهری پیرانشهر،خانه بهداشت شین‌آباد، کتابخانه عمومی سردشت، مدرسه سردشت و نیز  فضاهای سبز شهری سردشت جزو محورهای این جلسه بود.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین در جلسه با مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی مقرر شد تا سکونتگاه‌های غیررسمی به محدوده شهر پیرانشهر و سردشت ملحق شود.

300 هکتار سکونتگاه غیررسمی بی‌کیفیت در قم وجود دارد28 محله حاشیه‌نشین و سکونتگاه غیررسمی در ساوه وجود دارد162 هکتار سکونتگاه غیررسمی در سمنان وجود دارد

وی در ادامه نیز اظهار داشت: در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی، دولت مکلف شد تا پایان سال 1400 نیروی انسانی، امکانات و منابع مورد نیاز دستگاه‌های دولتی در شهرهای تازه تأسیس که با مصوبه هیأت دولت از بخش به شهر و شهرستان ارتقاء یافته‌اند را تأمین کند.

حسین‌پور با اشاره به مصوبه مجلس برای رفع تبعیض در پرداخت حقوق کارمندان نیز تصریح کرد: نمایندگان مجلس ساز و کار افزایش حقوق کارکنان دستگاه‌های اجرایی همچون نیروهای مسلح، کارکنان کشوری و لشکری، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و سازمان انرژی اتمی، همچنین افزایش حقوق بازنشستگان را مشخص کردند.

انتهای پیام/7548/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیرانشهر و سردشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۷۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «باید از حقوق کارگران دفاع کرد»

به گزارش خبرنگار مهر امروز عصر نشستی با عنوان «باید از حقوق کارگران دفاع کرد» با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و منتخبان مجلس آینده، فعالان کارگری، کارشناسان و فعالان اجتماعی
به همراه نقد و بررسی فصلنامه نامه جمهور در مجموعه فرهنگی شهدای سرچشمه برگزار می‌شود.

کد خبر 6085054 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • الحاق ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه در راستای نهضت ملی مسکن
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • نشست «باید از حقوق کارگران دفاع کرد»
  • یک فعال کارگری: پیشنهاد ترمیم حق مسکن کارگران در نشست غیررسمی وزارت کار مطرح شده
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • وزیر کار درباره حقوق کارگران چه گفت؟
  • آب‌شرب روستا‌های کیله و بالابان پیرانشهر تأمین شد