Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@13:52:14 GMT

جام حذفی فرانسه/ نیس صفر - موناکو ۲

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۷۱۶۹

جام حذفی فرانسه/ نیس صفر - موناکو ۲

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال نیس و موناکو در چارچوب مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی فوتبال فرانسه در ورزشگاه خانگی نیس به مصاف هم رفتند.

این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم مهمان موناکو به اتمام رسید. گل‌های این بازی برای تیم موناکو را کوین وولاند و آگیلار در دقایق ۳۰ و ۸۷ به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان نیکو کواچ با این پیروزی توانستند به مرحله بعدی جام حذفی فرانسه (یک هشتم نهایی) صعود کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام حذفی فرانسه موناکو فرانسه فوتبال فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۷۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباسی: هوادار چشم به صعود و موفقیت در جام حذفی دارد

به گزارش "ورزش سه"، محمد عباسی که توانسته علیرغم جوانی فرصت خوبی در جمع شاگردان مسعود شجاعی برای خود شکل دهد، با اشاره به بازی حساسی که مقابل مس سونگون دارند، از انگیزه‌های این تیم برای دستیابی به صعود و حضور در مراحل بالاتر می‌گوید.

عباسی درباره بازی این هفته تیمش در جام حذفی مقابل مس سونگون گفت: تنها چهار گام دیگر به پایان جام حذفی مانده است. ما در مرحله قبل خوشبختانه توانستیم استقلال خوزستان را شکست دهیم. اکنون نیز مقابل حریفی قابل احترام بازی داریم و می‌خواهیم با تمام انگیزه و توان از این مرحله نیز عبور کنیم.

وی ادامه داد: مسلما رقبای لیگ یکی از انگیزه بیشتری برای موفقیت در این جام برخوردار هستند. فصل گذشته بدشانس بودیم و در مرحله نیمه نهایی حذف شدیم و می‌توانستیم به فینال راه پیدا کنیم. اکنون می‌خواهیم یک بار دیگر این مسیر را با انگیزه بیشتری دنبال کنیم و هدف بزرگی را در ذهن داریم.

هافبک تاثیرگذار و جوان هوادار با اشاره به حضور مسعود شجاعی در این تیم گفت: اتفاقا یکی از امیدواری‌های ما برای موفقیت در ادامه مسیر حضور آقای شجاعی است. قطعا اتفاقات خوبی در انتظار ما خواهد بود و امیدواریم برابر تیم مس سونگون به نتیجه خوبی دست پیدا کرده و با حضور در مرحله بعدی یک گام دیگر به فینال نزدیک‌تر شویم. قطعا هوادار انگیزه زیادی برای این جام دارد و همانطور که گفتم فصل گذشته تا نیمه نهایی آمدیم و متاسفانه مقابل پرسپولیس شکست خوردیم و نتوانستیم راهی فینال شویم و اینبار باید با قدرت و انگیزه بیشتری برای رسیدن به هدف تلاش کنیم.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و لاتزیو و از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • بازی سپاهان ۳ - هیچ می‌شود؟
  • پاری‌سن ژرمن در یک‌قدمی قهرمانی لوشامپیونه
  • هوادار برای صعود به یک چهارم حذفی تمرین کرد
  • ازبکستان به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • ازبکستان مقتدرانه به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • ازبکستان و عراق به مرحله حذفی رفتند/ عربستان در حسرت صعود ماند
  • عباسی: هوادار چشم به صعود و موفقیت در جام حذفی دارد