Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال حمیدرضا آصفی حضور داشت که ابهاماتی را در پی داشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امروز در شرایطی برگزار شد که حمیدرضا آصفی که اکنون عضو هیئت مدیره استقلال است، در این نشست حضور داشت.

آصفی در زمان حضور تاج در فدراسیون، مشاور بین الملل فدراسیون بود و امروز هم در نشست اعضای جدید حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا دلیل حضور آصفی در جلسه امروز به درخواست شهاب عزیزی خادم بود که از نظرات وی برای میزبانی جام ملت‌های آسیا، دیدارهای مقدماتی جام جهانی قطر و امور مربوط به دیپلماسی استفاده کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال حمیدرضا آصفی استقلال استقلال حمیدرضا آصفی فدراسیون فوتبال محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی سپاهان علی کریمی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۷۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال در آبادان: نمی‌خواهیم اوسمار حرف بزند!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته بیست و چهارم مقابل صنعت نفت در آبادان به پیروزی رسید. در حالی که اوسمار ویرا به نشست خبری پس از بازی آمده بود، خبرنگاران آبادانی اعلام کردند نمی‌خواهند اوسمار حرفی بزند و این کنفرانس تحریم است چرا که او روز گذشته در نشست پیش از بازی حاضر نشده است!

آبادانی‌ها معتقد بودند کاروان پرسپولیس پس از رسیدن له این شهر یک ساعت فرصت داشته که سرمربی یا دستیار اوسمار به کنفرانس بروند.

در همین خصوص علیرضا اشرف، مدیر رسانه‌ای پرسپولیس گفت: ما دیروز هم صحبت کردیم و هم از طرف خودم و هم آقای اوسمار عذرخواهی کردیم. رویه ما همیشه احترام به رسانه‌ها بوده است. در این چند بازی که آقای اوسمار سرمربی است در همه نشست‌ها حضور داشتیم و سعی کردیم وقتی به شهر مقصد می‌رسیم در کنفرانس خبری حاضر شویم ولی دیروز باتوجه به تاخیری که در پرواز پیش آمد و تداخل با برنامه‌های کادرفنی نشد که حضور داشته باشیم. در جاهای دیگر دستیار آمده و دوستان تحریم کرده‌اند.

در این لحظه اوسمار گفت: من می‌خواهم از شما عذرخواهی کنم ولی شما نمی‌خواهید! ببخشید، ببخشید.

دیگر خبرها

  • جنجال در آبادان: نمی‌خواهیم اوسمار حرف بزند!
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!
  • انتقاد تند مدیرعامل سابق استقلال علیه اعضای هیئت مدیره
  • کریمی: هیئت مدیره استقلال برای گرفتن حق جلسه و پیراهن نیست!