Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-29@00:00:38 GMT

رد یک شایعه رایج درباره آدامس

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۷۲۲۴

رد یک شایعه رایج درباره آدامس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، بسیاری از ما به یاد داریم که بزرگسالان به ما هشدار می‌دادند مراقب باشیم آدامسمان را قورت نداده یا به عبارتی نبلعیم، چرا که این اتفاق بسیار خطرناک است، اما این یک حقیقت علمی است یا شایعه؟

اگر به خاطر داشته باشید، گفته می‌شد که بعد از خوردن آدامس، آدامس تا حداقل هفت سال در معده افراد باقی می‌ماند و هضم نمی‌شود، اما معده شما برای تجزیه غذا ساخته شده است و این قانون حتی شامل آدامس چسبنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرچه ممکن است چیز‌هایی که هضم آن‌ها دشوارتر است، مدت بیشتری در سیستم گوارش شما باقی بمانند، اما حداکثر ظرف چند روز از بدن دفع می‌شوند؛ بنابراین آدامس توسط آنزیم‌های گوارشی حل شده و از بدن خارج می‌شود. اما همانطور که مایکل اف پیکو در سایت کلینیک مایو توضیح داد، مقدار زیاد آدامس برای سیستم گوارش شما مفید نیست و در موارد بسیار نادر پس از بلعیده شدن می‌تواند روده‌ها را مسدود کند، بنابراین هنوز ایده خوبی برای بلعیدن آن نیست.

پربیننده ترین تاثیر قطع مصرف قند در بدن کرونا چگونه به زندگی انسان راه یافت؟ جزییات واکسیناسیون کرونا در کشور ۳عامل بروز سرطان‌ها کدامند؟ حقایق ویروس انگلیسی و خطرات آن

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آدامس برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ تند سرمربی شگفتی‌ساز به یک شایعه

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی مراکشی اردن در ابتدای نشست خبری پیش از رویارویی با پاکستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026، با سوالی در مورد توافق خود با باشگاه الوداد کازابلانکا مواجه شد و این شایعات را رد کرد.

او پاسخ داد: "من اینجا با شما هستم، پس چگونه با الوداد توافق کردم؟ به همین دلیل است که من مطالبی را که در سایت‌ها می‌نویسند دنبال نمی‌کنم. هرکس به حسب روحیه خود می‌نویسد، متاسفانه الان رسانه ضعیف است و اعتباری ندارد."

عموته 54 ساله قبلا دو دوره مربیگری وداد را برعهده داشت و قهرمان لیگ قهرمانان آفریقا و لیگ حرفه‌ای مراکش شد.

عموته پس از رسیدن به فینال جام ملت‌های آسیا برای اولین بار در تاریخ اردن، تردیدهایی درباره آینده خود با اردن ایجاد کرد، اما او همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • شایعه‌ای که هواداران سرخابی‌ را حسابی نگران کرد 
  • علل ایجاد صدا‌های رایج لنت ترمز و نحوه رفع آن‌ها
  • (ویدیو) پاسخ مهری به شایعه پرداختی اسپانسر استقلال
  • بیمه تکافل چه تمایزی با دیگر بیمه‌های بازرگانی دارد؟
  • ۱۰ فکت اشتباه از جنگ جهانی دوم که بین مردم رایج هستند(+عکس)
  • ده اشتباه رایج در طراحی آشپزخانه و نحوه انجام ندادن آن
  • چند اشتباه رایج برای رفع پشیمانی از پرخوری
  • فیلم/ واکنش وزیر آموزش و پرورش به لو رفتن سوالات امتحانات نهایی
  • (ویدیو) لو رفتن سوالات امتحان نهایی؛ شایعه یا واقعیت؟
  • پاسخ تند سرمربی شگفتی‌ساز به یک شایعه