Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@12:28:02 GMT

۴ شب مناجات‌خوانی منصور ارضی در حرم امام رضا (ع)

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۷۴۳۲

۴ شب مناجات‌خوانی منصور ارضی در حرم امام رضا (ع)

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم مناجات و قرائت زیارت جامعه کبیره و دعای کمیل با نوای منصور ارضی از سحر امروز ۱۹ اسفندماه از ساعت ۱ بامداد در حرم امام رضا(ع) آغاز شده است.

این مراسم ویژه ایام شهادت امام موسی بن جعفر(ع) و مبعث پیامبر(ص) به مدت ۴ شب در رواق امام خمینی(ره) حرم امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم به صورت زنده و کامل در سایت، اپلیکیشن، تلگرام و اینستاگرام صفحات رسمی این مداح اهل بیت(ع) پخش می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: منصور ارضی حرم امام رضا شهادت امام کاظم مبعث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۷۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک حضور ۸۰۰۰ نفر از استان مرکزی در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)

استاندار مرکزی از تدارک حضور ۸۰۰۰ نفر از این استان در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی استانداری، فرزاد مخلص‌الائمه امروز _شنبه اول اردیبهشت_ در نشست ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و ستاد راهیان نور استان اظهار کرد: مطابق رویه سال‌های گذشته اقداماتی برای مراسم ارتحال حضرت امام (ره) در دستور کار است اما برای امسال باید اقداماتی نوآورانه در نظر گرفته شود تا تمامی دستگاه‌ها به تعهدات خود عمل کنند.

وی افزود: امسال علاوه بر اعزام به مرقد مطهر امام (ره) در تهران و بیت تاریخی ایشان در خمین، اقدامات و برنامه‌هایی با محوریت سازمان‌های فرهنگی در دستور کار قرار دارد که باید در کمیته فرهنگی دنبال شود لذا برنامه‌ها باید هر چه سریع‌تر برای اجرای اقدامات لازم به دستگاه‌ها ارائه شود تا یک کار غنی و محتوایی خوب را شاهد باشیم.

استاندار مرکزی افزود: پوشش حداکثری نسبت به اعزام تمام اقشار به ویژه جوانان و نوجوانان به مراسم سالگرد ارتحال امام باید در برنامه فرهنگی کمیته فرهنگی پیش‌بینی و موضوعات محتوایی مناسب دیده شود.

وی ادامه داد: استان مرکزی تنها استانی است که هم باید اعزام به بیت امام (ره) در خمین و هم مرقد امام (ره) در تهران را پوشش دهد و در این راستا هماهنگی کار با محوریت فرمانداران و مسئولیت حمل و نقل و تدارکات بر عهده کمیته‌های مربوطه است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: اعزام ۸۰۰۰ نفر از استان مرکزی برای حضور مراسم ارتحال امام راحل (ره) پیش‌بینی شده که فرمانداران باید با تشکیل ستاد بزرگداشت و کمیته‌های ذیل آن کار را با جدیت دنبال و بدون تأخیر دنبال کنند.

مخلص‌الائمه ادامه داد: در ۲ سال گذشته برنامه‌های محتوایی بیت امام (ره) در خمین ارتقا پیدا کرده و لازم است امسال برنامه‌های ویژه‌تری برای سالگرد ارتحال امام راحل پیش‌بینی شود.

وی اضافه کرد: استان مرکزی از سنوات گذشته در بسیاری از موضوعات عمرانی دچار یک عقب‌افتادگی شده است و رفع این مشکل نیازمند یک حرکت جهادی است که با اقدام شبانه‌روزی، بسیاری از طرح‌های ناتمام استان اتمام پیدا کرد و یا در حال اتمام است با این حال یکی از طرح‌ها زائرسرای استان در مشهد مقدس است که مختص محرومین ساخته می‌شود.

استاندار مرکزی با بیان اینکه استفاده از اعتبارات دولتی برای تکمیل زائرسرای مشهد ممنوع است، گفت: با جمع‌آوری کمک‌های مردمی، پیشرفت این زائرسرا اکنون به ۶۰ درصد رسیده که با تکمیل آن می‌توان از ظرفیت زائرسرا برای اردوهای راهیان پیشرفت بهره‌مند شد.

مخلص‌الائمه اظهار کرد: در حال حاضر با استقبال بسیار خوب از اردوهای راهیان نور حجم اعزام‌ها بسیار زیاد است بنابراین لازم است حداکثر امکانات برای برگزاری هرچه بهتر اردوهای راهیان نور به کار گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: اردوگاه‌های استان در اندیمشک و خرمشهر نیازمند تجهیزات هستند که باید با کمک خیرین تجهیز این دو اردوگاه در اولویت قرار گیرد و تجهیز اردوگاه اهواز به سازمان برنامه و بودجه واگذار شود.

کد خبر 746420

دیگر خبرها

  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد
  • برای نخستین بار ؛ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره) همزمان با اعزام زوار ایرانی + فیلم
  • رفع تداخلات ارضی از ۶۸ درصد زمین‌های کشاورزی
  • پخش «چهارگاه» از شبکه چهار سیما
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم
  • ضرورت بازخوانی اندیشه امام راحل برای نسل جدید
  • تدارک حضور ۸۰۰۰ نفر از استان مرکزی در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)