Web Analytics Made Easy - Statcounter

سارا ظهرابی‌نیا روز سه‌شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: سطح مسابقات لیگ برتر  در ۲ گروه متفاوت بود و از نظر من سطح این رقابت‌ها در گروه یک بالاتر از گروه دوم بود. زیرا تیم‌های سختی در این گروه حضور داشتند و این امر هم بر کیفیت بازی‌ها افزود.

وی افزود: روش برگزاری مسابقات لیگ برتر خوب نبود زیرا شرایط را برای خانم گل‌های فوتبال زنان سخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یک گروه یا تیم خانم گل‌های بسیاری حضور داشتند و این امر سبب شد تا تفاضل گل در وچان کردستان و سیرجان تاثیرگذار باشد.

بازیکن تیم ذوب اهن اصفهان یادآور شد: دیدارهای بسیار سختی داشتیم و اگر مسابقات لیگ مانند هر سال برگزار می‌شد هم سطح کیفی لیگ بهتر می‌شد و نیز شرایط تیم‌ها مانند الان نبود. بازیکنانی مانند نگین زندی که می‌توانستند پدیده لیگ برتر باشند اکنون خانه نشین شده‌اند زیرا شیوه برگزاری لیگ را تغییر دادند.

وی اضافه کرد: همه بازی‌ها سخت بود و هیچ بازی آسان نبود. دشوارترین دیدار ما در بازی برگشت برابر شهرداری بم رقم خورد زیرا دیداری تعیین کننده بود که از نظر فنی، روحی و روانی تحت فشار سنگینی بودیم. تنها بازی برگشت برابر ارومیه مقداری برای ما راحت بود.  

ظهرابی نیا تصریح کرد: داوران نیز مانند بازیکنان می‌توانند اشتباه کنند و بدون ایراد نبودند. آنان نیز اشتباهاتی در قضاوت‌های خود در این فصل از لیگ برتر داشتند اما اینگونه نبود که سرنوشت یک بازی را تغییر دهند.

وی ادامه داد: امیدوارم از فصل آینده سازمان لیگ مانند هر سال بازی‌های لیگ برتر را برگزار کند تا شرایط دیدارها بهتر شود. با این شیوه بازیکنان و تیم‌ها خیلی آسیب می‌بینند.

برچسب‌ها ذوب آهن تیم ملی فوتبال زنان لیگ فوتبال زنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ذوب آهن تیم ملی فوتبال زنان لیگ فوتبال زنان ذوب آهن تیم ملی فوتبال زنان لیگ فوتبال زنان اخبار کنکور فوتبال زنان لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری سه هفته پایانی لیگ برتر اعلام شد

به گزارش “ورزش سه“، سهیل مهدی  با اعلام اینکه ساعات برگزاری مسابقات لیگ برتر در سه هفته پایانی این رقابت ها همزمان خواهد بود تاریخ برگزاری این سه هفته را اعلام کرد.

 با اعلام مهدی ابتدا دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در تاریخ 26 و 27 اردیبهشت ماه برگزار می شود.سپس بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر در تاریخ 31 اردیبهشت و 1 خرداد انجام می شود.

هفته بعد این رقابت ها یعنی هفته بیست و نهم 5 و 6 خردادماه برگزار خواهد شد و در نهایت زمان انجام  مسابقات هفته پایانی که هفته سی ام خواهد بود 10 و 11 خردادماه است.

بعد از آن اردوی تیم ملی برای دو بازی پایانی مقدماتی جام جهانی و جام ملتها مقابل هنگ کنگ و ازبکستان که 17 و 22 خردادماه خواهد بود  برگزار می شود  و  زمان بازی های نیمه نهایی و فینال جام حذفی بعد از  پایان اردوی تیم ملی و مسابقاتش انجام می شود.

با اعلام مهدی احتمالا این دو بازی در هفته آخر خردادماه برگزار خواهد شد هر چند احتمال اینکه فینال حذفی در تاریخ اول تیرماه برگزار شود نیز وجود دارد.

دیگر خبرها

  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • مروری بر معضل اجتماعی خودکشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • برگزاری تمامی مسابقات لیگ برتر با هدست های جدید داوری
  • برگزاری تمام مسابقات لیگ برتر با هدست داوری
  • تاریخ برگزاری ۳ هفته پایانی لیگ‌برتر اعلام شد
  • صدرنشین لیگ دسته اول در اندیشه راه اندازی تیم فوتبال بانوان
  • تاریخ برگزاری سه هفته پایانی لیگ برتر اعلام شد
  • نکات خواندنی از لیگ برتر فوتبال زنان؛ قهرمانی در اوج صلابت
  • سرمربی خاتون بم: لحظه قهرمانی دلتنگ ملیکا شدیم؛ کسب عنوان آسیایی؟ خودمان را گول نزنیم!